حسن اعتماد مردم به مسئولان بالاترین ثروت در هر جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم در هر صحنه ای که حسن اعتماد دارند، به لازمه اش حسن ایثار دارند بنابراین این امر به عنوان بالاترین ثروت باید حفظ شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در جمع کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بیان کرد: امام خامنه ای مردم، شهر و استان ما را به علم و ایمان توصیف کردند که خدمات شایسته مردم نمونه‌هایی از این فرمایشات است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه رمز این فعالیت‌ها و موفقیت‌ها ایمانی بوده که مردم این خطه در طول تاریخ داشته اند، افزود: هجوم استکبار بر همه جوامع اسلامی بر مردم بوده و هست اما باز هم در پناه حب اهل بیت (ع) امن هستند.

 

وی با اشاره به حضور حماسی مردم خراسان جنوبی در صحنه‌هایی اعم از راهپیمایی، انتخابات و بیان کرد: ایمان ریشه این حضورها و ارسال کمک‌های مردمی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به افراد حاضر در جلسه بیان کرد: مردم هر جایی که حسن اعتماد داشته باشند، به لازمه آن حسن ایثار دارند بنابراین اگر کارهای شما مشکوک بود، افت می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه رشد کمک‌های مردمی در عتبات عالیات نشان دهنده حسن اعتماد متولیان امر است که به عنوان بالاترین ثروت باید حفظ شود گفت: توصیه می‌کنم گزارش‌ها تنها به برخی از مسئولان ارائه نشود و شفافیت کار از طریق رسانه‌های مکتوب، ملی و دیگر تریبون‌ها اطلاع رسانی شود.

 

آیت الله عبادی اظهار کرد: ممکن است در آینده کسانی به دنبال تخریب این فعالیت‌ها باشند که باید تمهیدات و آسیب شناسی لازم انجام شود.

 

وی بیان کرد: بسیاری از دزدی‌ها، اختلاس‌ها و خیانت‌ها توسط ثروتمندان انجام می‌شود بنابراین مشخص است که این اشخاص مشکل درونی دارند چراکه ایمان انسان را بی نیاز می‌کند.

بیشتر بخوانید   سنجش دین با منافع روز مانعی بر سر راه پیاده کردن اسلام ناب است

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه سرانه کمکی خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر استان‌ها پنج برابر بوده که این امر نشانه شایستگی مردم و متولیان است که باید حفظ شود، افزود: کاری ارزشمند تر این نیست که رشته اتصال حب اهل بیت (ع) به خوبی در خراسان جنوبی نشان داده شده است.

 

وی بیان کرد: اربعین و ادعیه مقدمه‌ای برای این است که تمام جهان بشریت در سایه الطاف اهل بیت (ع) عدالت الهی را با ظهور امام عصر (عج) در سطح جهان گسترش دهند و حکومت حقه بشر را از وحشی گری مدرن قرن ما نجات دهد.

منبع:مهر

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها