۳۱ واحد صنعتی خراسان جنوبی دوباره جان تولید گرفتند

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۳۱ واحد صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان احیا و راه‌اندازی مجدد شده است.

به گزارش “پیام خاوران “مرتضی عابدینی، اظهار داشت : با احیای این ۳۱ واحد تولیدی، ۴۳۳ نفر نیز دوباره در این واحدها مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: فعالیت واحدهای احیا شده در حوزه تولید خوراک دام و طیور، محصولات بتنی، انواع موزئیک و کفپوش، مصنوعات چوبی، تولید آجر نسوز، بسته بندی مواد غذایی، سازه‌های فلزی، انواع کنسانتره میوه و سایر حوزه‌ها بوده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از این واحدها محصول قبلی خود را تولید می‌کنند و برخی نیز به دلایلی از جمله نبود بازار فروش به تولید محصول دیگری پرداختند.

عابدینی تصریح کرد: احیا و راه‌اندازی مجدد ۲۰ واحد صنعتی و همچنین افزایش ظرفیت تولید برخی واحدها در سال ۹۹ هدف گذاری شده است که همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک ها را می طلبد.

وی با بیان اینکه ۶۱۰ قرارداد صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع طرح‌های مستقر شده در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان ۵۶ درصد آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و سایر طرح‌ها در مراحل نصب ماشین‌آلات، نصب سوله، دیوارکشی و یا تخصیص زمین هستند

منبع:ایسنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سومین محموله کمک رسانی هلال احمر خراسان جنوبی ارسال شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها