تامین روشنایی منطقه گردشگری بند دره بیرجند به بهره برداری رسید+عکس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از تامین روشنایی منطقه گردشگری بند دره بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، مهندس مهدی دادگر بااعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیری و دستور استاندار خراسان جنوبی در خصوص طرح توسعه زیرساخت منطقه نمونه گردشگری بند دره که در ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ زنی شد ، روشنایی این پروژه در فازهای اول ودوم اجرا و به بهره بردار رسید.

 

وی از نیروی برق به عنوان یکی از بنیادی ترین زیرساختها نام برد وافزود: پروژه مذکور در سه فاز در دستور کار قرار گرفت که فاز نخست آن به طول تقریبی یک کیلومتر از محل نماز خانه (آب نما) تا محل چشمه برداشت آب، با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیون تومان با استفاده از امکانات موجود برقدار گردید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی افزود: درمسیرفوق چراغهای ۱۵۰ وات سدیم نصب و یک دستگاه پست هوایی برای تغذیه روشنایی مذکور اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 

دادگرافزود: در فازدوم پروژه ۵ دستگاه برج نوری برای روشنایی حدود۵۰۰ متر ازمحل چشمه تا مخزن سد با اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیون تومان اجرا وبه بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به محض آیلندگذاری وآماده شدن مسیر اجرای فاز سوم از حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) تا محل نمازخانه( آبنما) این شرکت وارد فاز سوم و تامین روشنایی محل مذکور خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: فاز سوم این پروژه از حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) تا رستوران معین به صورت روشنایی معابر زمینی داخل آیلند وسط از رستوران تا محل نمازخانه به صورت یکطرفه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید   استخدام در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی طول شبکه فاز سوم را ۲٫۶ کیلومتر عنوان و گفت: برای اجرای فاز سوم این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها