معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی معارفه شد+ عکس

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مهندس احمد برزگر به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و مهندسی این شرکت منصوب و معرفی شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ مهندس مهدی دادگر در آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و مهندسی با قدردانی از زحمات مهندس برزگر دردوران مسئولیت قائم مقام مدیر عامل در مدیریت توزیع برق شهرستانها اظهار داشت: حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی حوزه وسیعی است که به همه بخش های شرکت ارتباط گسترده ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت ارائه خدمات به ارباب رجوع بیان داشت:ارتقاء سامانه ارائه خدمات به صورت الکترونیک از جمله اقداماتی است که با توجه به اینکه تقریبا نوپاست و در کانون توجه است نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

مهندس دادگر با تبریک به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و مهندسی شرکت ابراز امیدواری کرد:با حضور مهندس برزگر و با تلاش و پشتکار پرسنل حوزه معاونت و برنامه ریزی و مهندسی هر روز شاهد پیشرفت و تعالی این حوزه و در مجموع شرکت توزیع نیروی برق استان باشیم.

مهندس برزگر معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن اشاره به نیروهای جوان، متخصص و توانای حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی اظهار داشت:با توجه به محدودیت منابع که مشکلی همه گیر است باید با برنامه ریزی درست و مطالعه شرایط موجود حداکثر بهره وری و بهره برداری را از امکانات موجود داشته باشیم.

در پایان این مراسم باقدردانی از زحمات ۴ ساله مهندس برزگر در مسئولیت قائم مقام مدیر عامل در مدیریت توزیع برق شهرستانها حکم  معاونت برنامه ریزی و مهندسی که باامضای مهندس دادگر صادر شده است به وی اعطا شد.

مهندس احمد برزگر مدیریت توزیع برق شهرستان طبس و بیرجند و همچنین قائم مقام مدیرعامل درتوزیع برق شهرستانها را درکارنامه دارد.

بیشتر بخوانید   بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی سربلند در ارزیابی و نظارت عالی توانیر

پیش از این نیز مهندس دادگر مسئولیت معاونت برنامه ریزی و مهندسی راعهده داربوده است که آبان ماه امسال به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی منصوب شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها