پرداخت عواید حاصل از فروش سوخت، عیدی استاندار خراسان جنوبی به مرزنشینان استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از پرداخت مرحله دیگری از عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان  این استان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، مشیرالحق عابدی  عصر امروز در حاشیه کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت کرونای استان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: مرحله دیگری از عواید حاصل از فروش سوخت، فردا به حساب مرزنشینان استان واریز می شود.

وی گفت: در این مرحله نیز به مشابه مراحل گذشته، مبلغ ۷۱۴ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی استان واریز می گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: اهالی ساکن در ۶۹ روستای شهرستان های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، مشمول دریافت این عیدی استاندار قرار می گیرند.

عابدی با تأکید بر پیگیری های استاندار خراسان جنوبی برای افزایش جامعه برخوردار از این طرح حمایتی، اظهار داشت:آمار خانواده های مشمول این طرح نسبت به مرحله قبلی ۴ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد :میزان پرداختی های دولت در قالب عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان طی سال های۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۱۰ ماهه اول سال ۹۷(۴۶ ماه) به میزان یک سوم مبلغی است که از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۸ (۱۴ ماه) بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: مراحل پرداختی این طرح حمایتی هم طی این مدت ۱۴ ماه به نسبت ۴۶ ماه گذشته، دو برابر شده است.

وی افزود: طی سال های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۱۰ ماهه اول سال ۹۷  چهار مرحله و از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۸ هشت مرحله واریزی به حساب مرزنشینان صورت گرفته است.

عابدی اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش و پیگیری های استاندار، پرداخت عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید   از ابتدا تا انتهای جاده شهداد- نهبندان چه خبر است؟

وی از مرزنشینان خواست؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأکید متخصصین بر ماندن در خانه و عدم استفاده از وجه نقد، نسبت به هزینه کرد وجوه در اختیار به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهارکرد: مرحله قبلی عوايد حاصل از فروش سوخت، اواخر بهمن ماه به حساب مرزنشینان واریز شده است.

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها