شرکت برق خراسان جنوبی باحفظ پایداری برق،حامی مدافعان سلامت و کنار مردم است/ ارائه خدمات الکترونیک وغیرحضوری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وحفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان گرامی در این استان است.

مهندس “مهدی دادگر” در گفت وگو با خبرنگار”  پیام خاوران “ با تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای تلاشگران صنعت برق وسلامت استان اظهار داشت: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان عزیز بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستانها را در شرایط کنونی داریم.

 

وی باتاکید بر اینکه امکان پرداخت غیر حضوری و الکترونیکی قبوض از سنوات گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده است افزود : در شرکت توانیر به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری از حدود ده سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاههای الکترونیکی کلیه بانکها ، فراهم بوده و در چند سال گذشته نیز با راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و همچنین با اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت(قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین کلیه اپلیکیشن های خدمات بانکی نظیر آپ، تاپ، سکه و … می توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد و … را به صورت الکترونیکی انجام دهند .

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی باتاکید بر اینکه امکان ارائه کلیه خدمات مرتبط با فعالیت های این شرکت در مدیریت های شهرستانها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است تصریح کرد: مشترکان گرامی می توانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir از این خدمات بهره مند شوند.

 

مهندس دادگر افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده ایم تاشهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به تمامی خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید   تقدیر معاون وزیر راه و استاندار از مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی

 

وی در تشریح فعالیت های الکترونیکی وغیر حضوری گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تاکید کرد : مردم عزیز و مشترکان گرامی در استان خراسان جنوبی به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به تلاش های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه تامین برق مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اولویت همکاران این شرکت است تصریح کرد: در تمام ایام اکیپ های کشیک در تلاش هستند تا پایداری شبکه های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ کنند وبراساس دستورالعملهای ابلاغی لازم است این گونه مشترکین حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل‌های اضطراری خود، اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها