نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت به مردم جایگاهی درخشانی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاهی در خدمت به مردم درخشان است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمانی که نیاز باشد مانند پدری دلسوز ورود پیدا می‌کند تا به جامعه و مردم خدمت کند.

به گزارش” پیام خاوران “ ، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: اتفاقات اخیر (بیماری کرونا) در آن برکات و خیراتی وجود دارد که نشانه‌های آن را در کارهای ایثارگرانه و غیره مشاهده می‌کنید. آنچه که از سمت پروردگار می‌آید، خیر است.
وی افزود: انسان یک موجود مختار و انتخابگر است. انسان با عقل و ایمان می‌تواند زاویه خیر هر کاری را شناسایی و از آن بهره‌بردای کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان اگر به سطح بالای ایمان برسد حتی کار دشمن نیز برای او خیر می‌شود افزود: جمله‌ زیبای حضرت زینب(س) از صحنه ی کربلا که فرمودند ” ما رأیت الّا جمیلا” و همچنین سیری که امام حسین(ع) در نصف روز تا مقام ثاراللهی طی کردند یعنی همین.

عبادی با اشاره به آیه “وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرينَ ” اظهار داشت: هر کسی که در عمل، بصیرت، فکر، اخلاق و سیاست خود پایمردی و مقاومت کند و از آن بهره‌برداری صحیحی کند، آنگاه مورد بشارت قرار می‌گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد به حرمت خوبان خداوند کمک کند و مردم عزیز از آن بهره‌های کافی و وافی و بشرالصابرین برخوردار شوند.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: مجموعه‌ آنهایی که انقلاب را به وجود آوردند و هستند و صبر می کنند زیادند، اما جایگاه سپاه پاسداران یک جایگاه درخشان است.

عبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جریان مبارزه با بیماری کرونا تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس مسئولیت انسانی، اسلامی، ایمانی، الهی و قانونی خود در هر کجایی که لازم بوده به مانند یک پدر و مادر دلسوز حضور موثری داشته که از جمله آن می توان در اقدامات نظامی، اقتصادی، بهداشت و درمان، کمک به فقرا و صحنه‌های حوادث اشاره کرد و این سعادتی است که شما از آن بهره‌مند هستید.

بیشتر بخوانید   نخستین کشتارگاه صنعتی تیپ 4 کشور در نهبندان افتتاح شد

وی به مسئله بصیرت در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق اخیر یک ظرفیت برای مردم با بصیرت بود تا دوست را از دشمن تشخیص دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوادث مختلف می‌توان دوست نماها را از بقیه جدا کرد افزود: دوستان واقعی همان‌هایی هستند که امروز در حال کمک به مردم هستند و در این شرایط بهترین خدمت را انجام می‌دهند.

عبادی تأکید کرد: امروز در جریان مبارزه با ویروس کرونا یک جبهه مبارزاتی قابل توجهی در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، فکری و اقتصادی شکل گرفته است که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها