استاندارخراسان جنوبی:پیامدهای مطلوب جهش تولید؛کاهش نرخ بیکاری، افزایش درآمد،کاهش وابستگی به خارج است

استاندار خراسان جنوبی گفت:جهش تولید، کاهش نرخ بیکاری، افزایش درآمد و کاهش وابستگی به خارج را به دنبال دارد. 

به گزارش “ پیام خاوران “  به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان با بیان این مطلب در نشست شورای معاونین و مدیران کل ستادی خاطر نشان کرد: جهش تولید که موجب افزایش تولید می شود، افزایش ثروت و درآمد را به همراه دارد.

وی با اشاره به شعار سال”جهش تولید” تاکید نمود: اتکاء به تولید داخلی، موجب افزایش قدرت کشور شده، عدم وابستگی به خارج را سبب می‌شود.

استاندار با اشاره به مزیت های استان عنوان کرد: لازم است عوامل مؤثر بر جهش تولید در همه حوزه ها معین گردد و در همین راستا برنامه‌های عملیاتی استان برای سال جدید مشخص .

معتمدیان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سال ۹۸ عنوان نمود: نواقص و نارسایی‌های سال قبل احصاء شده، جهت رفع کامل بررسی گردند.

وی افزود: اولویت ها، برنامه ها و پیشنهاد های اجرایی برای سال ۹۹ تدوین و ارائه شود تا جهشی در برنامه های سال جدید داشته باشیم.

به گفته وی؛ تکمیل پروژه های نیمه تمام، به نتیجه رساندن مصوبات سفرهای شهرستانی، اجرای طرح‌های نیمه تمامی همچون مسکن روستایی، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، امکانات زیرساختی حمل و نقل از جمله مواردی است که می بایست در اولویت برنامه های سال جدید قرار گیرد.

استاندار بر استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی تأکید کرده، توانمندسازی پیمانکاران بومی را از اولویت‌های سال ۹۹ برشمرد.

معتمدیان با اشاره به تفاهم نامه ها و سندهای توسعه شهرستانی تصریح نمود: در سال جدید توان خود را برای اجرای این موارد خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اتصال نیروگاه 7 مگاواتی خورشیدی شهر سربیشه به شبکه سراسری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها