تمام محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با همکاری مشترک این اداره‌کل، پلیس‌راه و گروه‌های امدادی، کلیه مسیرهای اصلی و شریانی استان در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی افزود: محورهای طبس – تپه طاق، دیهوک- سه راهی راهداران ،سرایان-بیرجند و زیرکوه-شاهرخت شب گذشته به دلیل بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیر، مسدود اعلام شده بود که با تلاش عوامل راهداری در ساعات اولیه  بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با فعال سازی قرارگاه مدیریت بحران راهداری استان تاکنون ۸۹ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۱۴۸ نیروی راهداری به ۵۶ دستگاه خودرو گرفتار امداد رسانی و با استفاده از حدود ۵۰ تن شن و نمک نسبت به برف‌روبی،پاکسازی و بازگشائی راه‌های استان به تعداد ۵۶ مقطع ریزش برداری و پاکسازی به ویژه در راه های مسدود اقدام  شده است.

جلال زاده گفت: شماره تلفن گویای ۱۴۱، سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور، اپلیکیشن مربوطه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان فعال است.

بیشتر بخوانید   عمل به وعده دولت با گازرسانی به ۱۶۹ روستای خراسان جنوبی

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: ضمن توجه به مسائل بهداشتی و اجتناب از سفر های غیر ضرور  برنامه سفرهای ضروری خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کنند و همکاری لازم را با پلیس راه و تیم های راهداری و گشت های ویژه کرونا و سایر گروه های امدادی به عمل آورند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها