اهدای محموله اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی کشور به بیمارستان های خراسان جنوبی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از اهدای نخستین محموله اقلام بهداشتی اتاق های بازرگانی ایران و تهران به بیمارستان های خراسان جنوبی خبرداد و گفت: در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا هستیم.

به گزارش ” پیام خاوران ”  مهندس محسن احتشام  عصر امروز در آیین توزیع این اقلام اظهار داشت: اتاق های بازرگانی به نمایندگی از بخش‌ خصوصی در کنار دیگر نهادها در صف اول مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور ایستاده ‌است و برای تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تلاش می کند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی بیرجند هم در راستای مسئولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی همچون اتاق های بازرگانی سراسر کشور توان خود را در راستای هم افزایی و همیاری عمومی بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا در استان بکار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

احتشام افزود: با تلاش های شبانه روزی تیم مشترکی از نهادهای مرجع بخش خصوصی و با همکاری فعالان اقتصادی و پیگیری های اتاق بازرگانی بیرجند کمک های اتاق های بازرگانی ایران و تهران در ۱۴ بیمارستان خراسان جنوبی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این کمک ها میزان آن هم چنان در حال افزایش است، ادامه داد: اقلام بهداشتی تهیه شده با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ به شهرستان های مختلف ارسال می‌شود تا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع ‌شود.

وی اظهار کرد: این اقلام شامل ۳۵۰عدد کلاه، دو هزار و ۱۰۰ عدد لباس گان، ۷۰۰ عدد لباس اورآل، ۴۲۰عددعینک یکبار مصرف و۴۲۰عدد شیلد محافظ صورت،یک هزار و ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس،هزار و ۴۰۰ عدد دستکش معاینه و ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتال است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌های استان و کشور که در حال خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، بیان داشت: پرستاران و پزشکان ما قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشور هستند و اتاق بازرگانی همچنان در کنار بخش درمان برای گذر کشور از این بحران و شکست کرونا ایستاده ‌است.

بیشتر بخوانید   بیماری قلبی و عروقی بیشترین علت مرگ و میر در خراسان جنوبی است

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها