گفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار خراسان جنوبی/ تاکید رئیسی برمحدودیت‌های مؤثر وعملیاتی شدن مداخلات حداکثری مصوب در استان

آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در تماس‌ تلفنی بامحمدصادق استاندار خراسان جنوبی، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا قرار گرفت.

به گزارش” پیام خاوران “ ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تأکید بر اعمال محدودیتها، افزایش مداخلات حداکثری مؤثر و محدودیت در تردد که از ابتدا مورد اجماع کارشناسان و متخصصان بوده اظهار داشت: باید محدودیت‌های مؤثر و مداخلات حداکثری مصوب، به نحو شایسته ای اجرایی و عملیاتی گردد.

وی با اشاره به اعمال نظرات کارشناسان که بر اعمال محدودیت ها تأکید دارند، خاطرنشان کرد: همه باید از نظرات کارشناسی حمایت کرده در راستای اجرای مصوبات تلاش کنند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تجربه موفق برخی مدیران استانی که طبق نظرات کارشناسان ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا سخت گیری‌های بیشتری را در مناطق تحت مدیریت خود اجرا کرده بودند، ادامه داد: در طول این مدت شاهد بوده ایم، در هر جایی که مدیران منطقه‌ای و استانی محدودیت و سختگیری‌های بیشتری اعمال کرده اند، آن منطقه به لحاظ کنترل بیماری و شیوع کمتر آن، مؤثرتر عمل کرده است و این دلیلی بر صحت نظر کارشناسان می باشد.

آیت الله رئیسی ضمن ابلاغ سلام ویژه به مردم ومسئولین استان خراسان جنوبی، ابراز امیدواری کرد؛ ان شاء الله  با عادی شدن شرایط کشور در اولین فرصت به استان سفر کرده  با مردم عزیز و مسئولین استان دیدار خواهد داشت.

همچنین در جریان این تماس های تلفنی، آیت الله رئیسی از اقداماتی که استاندار خراسان جنوبی در حوزه مقابله با کرونا تشکر و بر ادامه روند خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی نیز دراین ارتباط تلفنی به تشریح اقدامات استان در راستای مدیریت شرایط موجود پرداخت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   روند نزولی آمار کرونا در خراسان جنوبی/ نظارت ها تشدید شود
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها