طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۱۱ محور ورودی استان خراسان جنوبی درحال اجراست

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در ۱ ۱ محور ورودی استان طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجراست و ۳۵۰ نفر در سه شیفت کاری در این طرح مشارکت دارند.

به گزارشپیام خاوران “، ناصرخوش خبر ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی اظهار داشت: با افرادی که در روز طبیعت قصد ورود به پارکها،بوستانها و اماکن زیارتی و تفریحی را داشته باشند برخورد قانونی می شود.

وی با درخواست از مردم برای درخانه ماندن و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در استان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با متخلفان در روز ۱۳ فروردین برخورد و اعمال قانون  می شود.

معاون سیاسی، امنیتی وانتظامی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در ۱۱ محور ورودی استان طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجراست و ۳۵۰ نفر در سه شیفت کاری در این طرح مشارکت دارند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بااشاره به اینکه با استمرار کنترل ها در مبادی ورودی شاهد کاهش شیوع کروناخواهیم بود، تاکیدکرد: ماندن در خانه و عدم حضور مردم در مراکز تفریحی ، بوستان ها ، تفرجگاه ها و اماکن زیارتی در روز طبیعت نقش بسیار مهمی در کاهش انتقال کرونا ویروس و موجب جلوگیری از پیک دوباره این بیماری خواهد شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی افزود: مردم با در خانه ماندن از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی خواهند کرد.

خوش خبر بیان کرد: از ۱۶ هزار بازدید از اصناف خبر داد و گفت: در این راستا ۹ واحد پلمپ و ۲۱۸ مورد تذکر دریافت کردند.

وی از کاهش ترددها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: از روزگذشته تا صبح امروز از ورود ۸۰ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است و بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید   ۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها