تردد در محورهای ورودی خروجی خراسان جنوبی ۷۰درصد کاهش یافت/فعالیت ۵۸ ایستگاه ثبت تخلف سرعت در استان

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی  از کاهش بیش از۷۰  درصدی تردد در محورهای ورودی خروجی استان  از ابتدای فروردین نسبت به بازه مشابه سال گذشته خبر داد. 

به گزارش ” پیام خاوران ” ، اسدالله جلال زاده در بازدید از مبادی ورودی خروجی استان  اظهار داشت: نتایج برگرفته از سامانه های هوشمند ترددشماری مرکز مدیریت راههای استان، کاهش ۷۳ درصدی تردد در محورهای ورودی خروجی استان را از ابتدای فروردین نسبت به بازه مشابه سال گذشته نشان داده است و از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد در محورهای استان نیز ۴۵ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: افزایش حوادث جاده ای از نوع واژگونی نیز معضل دیگری است که در استان با آن مواجه هستیم وغالباً به دلیل خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بوده  است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه‌ریزی و مدیریت سفر در طی مسیر، بهره‌مندی از امکانات مجتمع‌های خدماتی رفاهی، رعایت نکات ایمنی، استراحت و توقف ۱۵ دقیقه‌ای بعد از هر دو ساعت رانندگی، ازجمله راهکارهای سودمند در کاهش این نوع از تصادفات به شمار می‌آید.

جلال زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به فعالیت ۵۸ ایستگاه ثبت تخلف سرعت این اداره کل در سطح محورهای اصلی استان، اِعمال قانون رانندگان متخلف بر اساس سرعت متوسط، بتواند امنیت کاربران و مسافرین جادهای که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام میگذارند را افزایش داده و شاهدکاهش حوادث و تلفات جاده¬ای در محورهای استان هستیم.

انتهای پیام/۲۵۰

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:محدودیتهای بیشتر در موج دوم تعطیلات نوروزی اعمال می کنیم/ راه اندازی 11 نقاهتگاه در 11 شهرستان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها