استاندارخراسان جنوبی:محدودیت ها با تمدیدطرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه یابد

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تمدیدطرح “فاصله گذاری اجتماعی” تا ۲۰ فروردین گفت:با تمدید طرح، دانشگاه‌ها و مدارس تابیستم فروردین تعطیل خواهندبود و ادارات نیز براساس رویه سابق یک سوم کارکنان به صورت شیفتی درمحل کارحضور خواهند یافت.

به گزارش ” پیام خاوران “؛ محمد صادق معتمدیان عصر امروز  جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا با اشاره به تمدید طرح “فاصله گذاری اجتماعی” تا ۲۰ فروردین اظهار داشت: با تمدید طرح، دانشگاه‌ها و مدارس تا بیستم فروردین تعطیل خواهند بود، در ادارات نیز طبق رویه سابق، یک سوم کارکنان به صورت شیفتی در محل کار حضور خواهند یافت و کنترل گلوگاه ها نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمرکز بر افرادی است که به عنوان “کرونا مثبت” شناخته می شوند مورد تاکید است افزود: امروز نیز بازدیدی از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی استان داشتیم و جا دارد از تلاش های خالصانه فرمانداران، هلال احمر، راهداری، پلیس و بسیج نیز صمیمانه قدردانی کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با تقدیر از همراهی خوب اصناف در تعطیلی اماکن تجاری خاطرنشان کرد: با همکاری اصناف بیش از  ۹۷ درصد مشاغل غیرضروری تعطیل شده اند.

وی افزود: برخورد مناسب نیروی انتظامی و فرهنگ خوب مردم موجب شده تا با کمترین تذکرات و تنش، همراهی مردم و اصناف را شاهد باشیم که البته نقش ارزنده صدا و سیما در این زمینه قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی جزء استان‌هایی است که در بخش درمان، کار را مدیریت کرده و از روز اول، اجازه ندادیم دانشگاه‌ علوم‌پزشکی درگیر مسائل جانبی مانند تدارکات و پشتیبانی شود.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحدمسکونی براساس تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مستضعفان و مسکن در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها