مردم خراسان جنوبی فرهنگ بالا و رفتار آگاهانه در نوروز ۹۹ نشان دادند

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه ماندن درخانه‌ها در نوروز ۹۹، عدم تردددر مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه‌ها در روز طبیعت ، رفتار آگاهانه مردم  استان را رقم زد تاکیدکرد: این اقدام بسیارمسئولانه و نشانگر فرهنگ بالای مردم استان است.

به گزارش ” پیام خاوران “، محمدصادق معتمدیان در بازدید از محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: نوروز امسال با شیوع یک بیماری همه گیر به نام کرونا همراه شد و سبب شد ایرانیان، بهاری متفاوت را تجربه کنند.

وی بیان کرد: در این راستا دولت، برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تدابیری اندیشید و ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد به همین منظور صورت گرفت.

 استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه‌های مرتبط در نقاط کنترلی مستقر شدند

وی با بیان اینکه تمام دستگاههای خدمات رسان استان تلاش خود را برای اجرای طرح و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس به کار گرفتند اظهارکرد: تلاش‌هایی که تا شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و به نتیجه رسیدن تلاش‌های این عوامل، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.

 معتمدیان رفتار آگاهانه مردم خراسان جنوبی در ماندن در خانه‌ها در طول نوروز ۹۹، عدم تردد در مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه‌ها در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده، بسیار مسئولانه بود و نشانگر فرهنگ بالای این مردم است.

استاندار خراسان جنوبی با تقدیر ازاز رفتار مسئولانه مردم استان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و تشکر از تلاش بی وقفه عوامل اجرایی طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی، اصناف و صدا و سیما برادامه این مسئولیت‌پذیری از سوی مردم فهیم استان کرد.

معتمدیان اظهار امیدواری کرد: با تلاش تمام عوامل اجرایی و همراهی و مشارکت مردم، به زودی شاهد سیر نزولی شیوع بیماری کرونا در سطح استان و شکست آن باشیم.

بیشتر بخوانید   کیفیت نان در شهرستان زیرکوه پایین است
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها