۲ دستگاه سی تی اسکن در شهرستان‌های فردوس و نهبندان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه‌اندازی دو دستگاه سی تی اسکن در شهرستان‌های فردوس و نهبندان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز شنبه ۱۶ فروردین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با حمایت‌های وزارت بهداشت دو دستگاه سی تی اسکن زیمنس آلمان اسلایس ۱۶ برای شهرستان‌های فردوس و نهبندان خریداری شده است.

وی افزود : با پیگیری‌های انجام شده مجوز لازم از سازمان انرژی اتمی اخذ شده، شرکت پشتیبان در ایران تجهیزات نصب مورد نیاز برای نصب دستگاه سی تی اسکن در فردوس را امروز ارسال خواهد کرد و از فردا نیز کارشناسان این شرکت کار نصب این دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان فردوس را آغاز خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: بعد از آماده شدن فضای نصب دستگاه سی تی اسکن در شهرستان نهبندان، راه‌اندازی این دستگاه در بیمارستان آن انجام خواهد شد.

دهقانی افزود : لازم است از همت دولت در راستای تأمین این دستگاه‌ها در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور وجود دارد و از حمایت‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختصاص این دو دستگاه به استان که همواره نگاه ویژه‌ای به استان دارند و همچنین از پیگیری‌ها و تلاش‌های استاندار خراسان جنوبی که باعث شد تسریع در روند تحویل دستگاه‌ها به استان شود، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم با راه‌اندازی این دستگاه‌ها، بتوانیم شاهد خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم این دو شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ثبت بیش از 14 هزار  تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها