قدردانی وزیر بهداشت از استاندار خراسان جنوبی در راستای همکاری و مقابله با گسترش ویروس کرونا

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامی از استاندار خراسان جنوبی به خاطر همراهی و همکاری ایشان ،همکاران و نهادهای زیرمجموعه در اجرای طرح‌های پیشگیرانه در مقابل گسترش ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی دکتر سعید نمکی در این پیام نوشت : گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه ای نباید از شدت فعالیت ها بکاهیم تا مبادا شعله ای جدید از بیماری دامنگیر شهر و یا استانی گردد ، مع الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی آمد.

وزیر بهداشت افزود : ضمن تقدیر از همراهی های بی دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.
پیش از این وزیر کشور نیز با ارسال پیامی ازمحمد صادق معتمدیان به خاطر مدیریت و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور و اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تمدید محدودیت‌ها در شهرهای قرمز خراسان جنوبی ‌به مدت یک هفته و اعمال دورکاری‌ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها