اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با قاطعیت در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با قاطعیت در خراسان جنوبی ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در دیدار با آیت الله”سید علیرضا عبادی اظهار داشت : طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان از ۸ فروردین آغاز شده است و تا پایان طرح با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد‌ها محدود و زنجیره سفر‌ها قطع شده است که با استقرار ۱۱ پست ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی استان از ورود خودرو‌های خارج از استان جلوگیری و از خروج خودرو‌های عازم به خارج از استان نیز ممانعت می‌شود.

سردار شجاع بیان کرد: از ابتدای اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود ۸۵۵ خودرو به حوزه سرزمینی خراسان جنوبی جلوگیری شده و از خروج هزار و ۳۲ خودرو از استان نیز ممانعت شده است و بالغ بر ۱۶ هزار خودرو که قصد عبور از استان را داشتند نیز هدایت شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۶ خودروی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی توقیف و ۴۳ خوردو نیز اعمال قانون شده اند که بنای پلیس بر تذکر به رانندگان بوده است، ولی برخی از رانندگان که اصرار به تخلف و ممانعت از دستور پلیس داشته اند جریمه و با توقیف شده اند.

وی با اشاره به اینکه طی مدت اجرای طرح از ۸ فروردین تا کنون نظارت بر اماکن و مجتمع‌های رفاهی که کانون تجمعات هستند افرایش یافت  گفت: در همین راستا ۵۱ واحد صنفی متخلف که به تذکرات پلیس توجه نکردند پلمپ شد و به ۴۹۸ واحد صنفی متخلف تذکرات لازم داده شد و از ۵۱ واحد صنفی متخلف نیز تعهد گرفته شد و برای ۱۶۶ واحد دیگر نیز اخطار پلمپ صادر شد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:عدم حضور مردم در مراکز جمعیتی، بهترین راهکار برای پیشگیری از شیوع کرونااست

سردار شجاع تأکیدکرد: فعالیت تمامی اماکن عمومی و صنوف به جز صنوف مرتبط با ارزاق عمومی، اصناف ارائه کننده ضروریات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین برخی اصناف خدمات رسان تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوع خواهد بود و پلیس با همکاری نهاد‌های مرتبط بر روند اجرای این طرح نظارت خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها