۶۰۰بسته ی حمایتی بین دانش آموزان محروم بیرجند توزیع شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به همت معلمین نیکوکار و خیرین نیک اندیش بیش از ۶۰۰ بسته ی حمایتی شامل برنج ،پوشاک و کارت هدیه به ارزش بیش از ۱۳۰ میلیون تومان بین دانش آموزان محروم و نیازمند شهرستان بیرجند توزیع شد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدعلی واقعی پیش از ظهر امروز در آیین توزیع این بسته های اهدایی فرهنگیان و خیرین اظهار داشت : در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده است؛ باید بیش از پیش به فکر اقشار کم درآمد جامعه بود.

 

وی با بیان این که شرایط فعلی یک آزمون الهی است و همه جامعه در کنار صبر و عمل به دستورات بهداشتی باید تمرین انفاق و همدلی کنند و در این برهه حساس کنونی باید بیشتر از هرزمانی مراقب سفره محرومان بود؛ تصریح کرد: در راستای تهیه ی این تعداد بسته ی حمایتی ۳ تن برنج توسط معلمین نیکوکار و خیرین نیک اندیش تهیه و در اختیار اولیای دانش آموزان قرار گرفته است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که فرهنگیان استان همیشه از پیشتازان امور خیرخواهانه بوده و بسیاری از همکاران ما در گمنامی بخشی ازحقوق خودرابه تامین لوازم التحریر،پوشاک و تغذیه دانش آموزان محروم استان اختصاص می دهند،خاطر نشان کرد: درروزهای پایانی سال۹۸، قریب یک میلیاردتومان جمع آوری شد که به دستور استانداربخش اعظم این مبلغ صرف پوشاک دانش آموزان محروم شهرستان شد.

 

واقعی، با اشاره به این نکته که تمام این اقدامات در راستای کاهش دغدغه های جانبی دانش آموزان است افزود: باید تلاش کنیم ذهن دانش آموزان ما فقط بر روی امر تحصیل متمرکز شود لذا از همه خیران گرانقدر دعوت می کنم یاری رسان ما در این امر مهم بوده چرا که یقینا هرقدم خیرخواهانه در آموزش و پرورش باقیات الصالحات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید   ۷۰ هزار دانش‌آموز و معلم در خراسان جنوبی به شبکه شاد پیوستند

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها