انتخاب شعار سال حول محور اقتصاد نشان از اهمیت ویژه آن دارد/کویرتایر افتخار استان وکشور است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف درمجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب حدود ۱۰ سال است که شعارهای سال را حول محور افتصاد نامگذاری می‌کنند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ آقای حسین خسروی صبح امروزدر بازدید از کارخانه کویر تایر ،هدف از این بازدید را آشنایی با زحمات و اقدامات مجموعه کویرتایر عنوان و خطاب به مدیران وکارگران این کارخانه اظهار داشت: کویرتایر افتخار استان وکشور است و کارهای بزرگی در راستای اشتغال زایی وتولید تایر های با کیفیت به عنوان یکی از کالای استراتژیک در این کارخانه انجام شده که بر دستان غیرتمند مدیران وکارکنان این کارخانه بوسه می زنم.

وی گفت: شرایط کار کردن در این کارخانه در وضعیت کنونی که تحریم‌ها بیشتر شده و سایه ویروس منحوس کرونا نیز کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده بسیار جای تشکر دارد و این یک توفیق خدایی است.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف ما از این بازدیدها این است که هشتم خرداد که برای شروع رسمی مجلس خواهد بود دست خالی نباشیم و بی گدار به آب نزنیم.

آقای خسروی تاکید کرد: آنچه از دست ما بربیاید وظیفه کوچک ما است که باید انجام دهیم و دست بوس تمام پرسنلی که در این کارخانه در وضعیت کنونی مشغول کار هستند هستیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت کشور در حال حاضر یک وضعیت خاص است، گفت: با وجود تمام مشکلات اگر موردی بود که اقدامی برای رفع مشکلات از دست ما برمی‌آمد کتبی در اختیار ما قرار گیرد تا ما با استدلال و مدرک در مجلس صحبت پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما الان در کمین محاصره هستیم و محاصره تحریم جدا و ویروس کرونا جدا است تصریح کرد: وضعیت خیلی حساس است و اصلا مشخص نیست شرایط چه زمانی عادی شود.

بیشتر بخوانید   افزایش ۱۲۵ درصدی درخواست مشاغل سخت و زیان آور در استان

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این راستا باید راهکاری ارائه بدهیم تا در حال حاضر از همین نقدینگی استان استفاده کنیم تا خدای نکرده این کارخانه با عظمت به تعطیلی کشیده نشود چرا که آسیبی جدی برای استان است.

آقای خسروی افزود: در مقابل آقای زینلی که پیشکسوت تولید ومجلس هستند خیلی مجال سخن نیست و بنده فقط برای عرض ارادت و خداقوت آمدم و امید است این بازدید مفید و مثمر ثمر واقع شود.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بازدید ۲ساعته از کارخانه کویرتایر ضمن دیدار با مدیرعامل ومدیران ارشد این شرکت از خط تولید وعملیات ساختمانی اجرای طرح های توسعه کوتاه مدت شرکت بازدید کرد.

آقای مهندس زینلی دراین بازدید ضمن ارائه گزارشی ازفعالیتها واقدامات انجام شده وبیان مشکلات وتنگناههای موجود بربیعت وهمکاری با نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید وضمن توفیق وی دراین مسئولیت خطیراظهارکرد:امیدواریم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی،همچون گذشته پرافتخارموفق وسربلند باشید

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها