۱۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع خراسان‌جنوبی خالی است

مدیرحج و زیارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ظرفیت استان برای اعزام به حج تمتع در سال جاری دو هزار و ۲۰ نفر است، گفت: ۱۰ درصد ظرفیت برخی کاروان‌های حج خراسان جنوبی خالی است.

به گزارش “پیام خاوران “ ابوالفضل نوفرستی اظهار داشت : ظرفیت خراسان‌جنوبی برای اعزام به حج تمتع سال جاری دو هزار و ۲۰ نفر است.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در ابتدا کسانی که تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۸۶ ثبت‌نام کرده بودند واجد شرایط برای اعزام محسوب می‌شدند.

نوفرستی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ درصد ظرفیت برخی از کاروان‌های حج تمتع خراسان‌جنوبی خالی است، ادامه‌داد: با توجه به ظرفیت خالی برخی کاروان‌ها در کل کشور، در حال حاضر افرادی که تا پایان خرداد ۸۶ ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند در کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی‌گفت: اگر کسانی در سال جاری واجد شرایط اعزام به حج تمتع باشند ولی حج خود را به سال آینده موکول کنند، سال آینده نرخ مصوب جدید از آنان أخذ خواهد شد.

نوفرستی اظهار کرد: البته این مسئله منوط به برگزاری حج در سال جاری است.

وی با اشاره به برخی از دغدغه‌ها در راستای شیوع بیماری کرونا و اعزام برای حج یادآور شد: طبق گفته‌های ریاست سازمان حج و زیارت در پروتکل‌های بسته شده تمامی کشورها با کشور میزبان (عربستان) ضرورت رعایت تمامی موارد بهداشتی و تمهیدات مرتبط با آن لحاظ شده و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: امیدواریم تا زمان اعزام برای حج در تابستان ۹۹ به صورت کامل این ویروس مهار و کنترل شده باشد تا زائران با آرامش خاطر بیشتری به این سفر معنوی اعزام شوند.

منبع :مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی 13 دی‌ماه رایگان است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها