بیست و چهارمین مرحله افزایش سرمایه در شرکت کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که ۳۰ فروردین ۹۹ برگزار شد با افزایش سرمایه شرکت به ۲۱۸ میلیارد تومان موافقت شد، این بیست و چهارمین مرحله افزایش سرمایه از سال۶۶ تاکنون است.

به گزارش “پیام خاوران ”  آقای مهندس سید محمد حسین زینلی در جمع مدیران این شرکت اظهارداشت : در بیست وسومین مرحله افزایش که در سال ۹۵ مصوب شد، سرمایه شرکت با ۵۰ میلیارد تومان ( ۵۰۰ میلیون ریال )، از ۲۰ میلیارد تومان به ۷۰ میلیاردتومان ( ۷۰۰ میلیون ریال ) رسید.

وی با بیان اینکه آخرین نوبت افزایش سرمایه بیش از دو برابر کل سرمایه شرکت طی ۲۳ مرحله قبل بوده است خاطرنشان کرد: درآخرین مرحله افزایش سرمایه کویرتایر که در ۳۰ فروردین ۹۹ رقم خورد، سرمایه شرکت با ۱۴۸ میلیارد تومان افزایش،به ۲۱۸ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل شرکت کویرتایر بیان کرد: این افزایش سرمایه، بستر لازم برای راه اندازی طرح توسعه و افزایش تولید بیش از ۱۰هزار تن انواع تایر برای خودروهای کامیونی و وانتی را فراهم خواهد کرد.

آقای مهندس زینلی بااشاره به اینکه نخستین افزایش سرمایه در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۶۶ صورت گرفت و طی این مدت شرکت کویرتایر ۲۴ مرحله افزایش سرمایه داشته است تصریح کرد: این اقدام علاوه برتحقق طرح توسعه،زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۲۱۱ نفر را فراهم می کند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام مدیرعامل شرکت کویرتایر بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها