آغاز عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور دیهوک– فردوس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از آغاز عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور دیهوک – فردوس خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”  مهدی کیانپوراظهار داشت : با توجه به آمار بالای تردد خوردوهای عبوری و ترانزیتی در محور دیهوک – فردوس و در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و به‌منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در راستای رضایت‌مندی عمومی عملیات تراش، لکه‌گیری و یک لایه روکش آسفالت رگلاژی همراه با روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور دیهوک – فردوس به طول ۱۶ کیلومتر آغاز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اقدامات و فعالیت‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای ، بهسازی و ساماندهی محورها انجام می‌شود، افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شده است .
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک افزود: این اداره مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی را در دست اقدام داشته و بر اساس اولویت بندی نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود.
وی با تاکید براینکه بخش دیهوک بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین و ترانزیتی را بواسطه قرار گرفتن در کریدور جنوب به شمال و شمال شرق کشور را دارا است گفت:روکش های آسفالتی انجام شده طی این مدت با هدف پیشگیری از تخریب نشدن بیشتر رویه های آسفالتی ، انجام می شود.
مهدی کیانپوردر پایان در مورد طول راههای حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک افزود:اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک در مجموع دارای۱۴۱ کیلومتر بزرگراه ، ۲۲۰ کیلومتر راه اصلی و ۱۶۶ کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۷۷ کیلومتر راه روستایی خاکی است که همچون گذشته نیروهای راهداری اداره دیهوک با استقرار در جاده های مواصلاتی حوزه استحفاظی تلاش میکنند با روحیه جهادی و انقلابی به هموطنان و استفاده کنندگان از راهها خدمت مناسب ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید   برق مصرفی چاه‌های کشاورزی در استان خراسان جنوبی رایگان می‌شود

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها