مشارکت هزار و ۳۰۰ نفر در رزمایش مومنانه پلیس خراسان جنوبی

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از راه‌اندازی پویش همدلی مومنانه در این نیرو خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ نفر در این پویش با محوریت عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مشارکت کرده‌اند.

به گزارش “پیام خاوران “ سردار مجید شجاع روز دوشنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که با حضور مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان برگزار شد گفت: پویش همدلی مومنانه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بین کارکنان نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این پویش ۳۵۵ بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم مواد غذایی از جمله برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی، شکر و چای تدارک دیده شده که ارزش ریالی آن حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: جمع آوری کمک‌ها تا عید سعید فطر ادامه دارد و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این آیین گفت: رزمایش مومنانه یک تمرین الهی است که می‌تواند برای کشور سرنوشت‌ساز باشد.

حجت الاسلام محمدولی عارفی افزود: قطعا آنچه افراد نیت کنند تا به دست نیازمنان برسد مورد پذیرش خداوند بوده و نه تنها ذخیره‌ای برای آخرت بلکه چراغ روشنی برای هدایت همه انسان‌ها است.

وی گفت علیرغم همه مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای جهان به همراه داشت اما این مساله باعث شکوفا شدن  گوشه‌ای از ظرفیت‌های مردم مومن ایران اسلامی شد.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این ظرفیت جهان را به شگفتی وادار کرد زیرا با یک اشاره رهبر معظم انقلاب این همه شکوه و عظمت به وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همیشه همراه مردم است افزود: یکی از مسائلی که در جریان شیوع ویروس کرونا نمود داشت ظرفیت اطاعت‌پذیری مردم بود که در این رزمایش‌ها نیز مشهود است.

بیشتر بخوانید   انتخاب بنیاد مسکن خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتردرجشنواره شهید رجایی

حجت الاسلام عارفی گفت: ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و نشان دهیم کارهای مهمی را می‌توانیم انجام دهیم.

وی این گونه اقدامات را یکی از موارد تقوا دانست و گفت: اگر سایر موارد تقوا هم در جامعه ترویج شود شاهد مدینه فاضله خواهیم بود.

مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا روز شنبه بیستم اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها