بهره برداری از اولین کارخانه تولید چرم مصنوعی در خراسان جنوبی

اولین شرکت تولیدی و صنعتی آذین چرم خاوران واقع در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰ مترمربع و با بیش از ۶۰۰۰ متر مربع زیربنا آماده تولید می باشد .

به گزارش “پیام خاوران “ مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت با سرمایه گذاری هلدینگ تاپسر از منابع داخلی و بدون دریافت هیچگونه تسهیلات با اتکا به ماشین آلات پیشرفته و به روز با بالاترین تکنولوژی آماده رفع نیاز بازار داخلی و صادرات به کشور افغانستان نیز می باشد .

مهندس مرتضی حجتی پور تصریح نمود: این شرکت با بهره گیری از نیروهای فنی و تولیدی مجرب و متعهد با بیش از ۲۶ سال سابقه کاری، قادر به تولید انواع چرم مصنوعی PU & PVC شامل انواع چرم مصنوعی کیفی، کفشی، مبلی، لباسی، روکش صندلی، خودروئی، تبلیغاتی ، دیوارکوب های چرمی و ……. مورد نیاز بازار حرفه ای داخل و خارج کشور میباشد .

به گفته وی شرکت آذین چرم خاوران برآن است تا در آینده ای بسیار نزدیک باتکمیل و توسعه خطوط تولیدی خود به بزرگترین قطب تولید انواع چرم مصنوعی در شرق کشور تبدیل شود .

وی با اشاره به محصولات این شرکت بیان نمود: تنوع مدل و رنگ ، زیبایی و کیفیت محصول از مشخصه های بارز یک محصول چرمی، میباشد و این مجموعه از بدو تاسیس تمام توان خود را در تولید کالایی با مشخصات ذکر شده بکار گرفته تا بتواند مشتریان را از لحاظ تنوع و کیفیت مرتفع نماید .

حجتی پور هدف اصلی آذین چرم خاوران را تولید با کیفیت و رضایتمندی مشتریان ذکر کرد و ادامه داد: پایین بودن قیمت تمام شده چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی باعث می گردد تا کلیه محصولات چرمی تولید شده نیز از قیمت پایین تری برخوردار باشند. لذا این امر باعث میشود تا تمام قشرهای جامعه بتوانند از تمام محصولات چرم مصنوعی بهره مند شوند .

بیشتر بخوانید   دعوت عمومی از مردم خراسان جنوبی برای حضور در تظاهرات "جمعه خشم و انزجار"

به گفته وی از محسنات این محصول این است که چرم مصنوعی به سادگی و با پارچه مرطوبی تمیز می شود و رنگ آن به نسبت چرم طبیعی کمتر دچار محوشدگی می شود . چرم مصنوعی سطحی یکنواخت دارد ولی چرم طبیعی ساختار آن نامنظم تر است .

مدیرعامل شرکت آذین چرم خاوران در پایان اظهار داشت: از این نوع چرم در تولید انواع کیفهای زنانه ،مردانه و بچگانه در طرحهاو رنگهای مختلف استفاده می گردد. و باتوجه به تنوع بسیار زیاد و تابع مد بودن دارای تقاضای بسیار زیاد می باشد و همچنین در تولید کفشهای ورزشی ، کلاسیک مردانه ، زنانه و بچگانه استفاده می شود و در تولید چکمه و انواع توپهای ورزشی کاربرد دارد .

لازم به ذکر است منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با داشتن مزیت‌هایی از جمله معافیت‌های مالیاتی و گمرکی زمینه سودآوری بیشتری را برای واحدهای اقتصادی مستقر در این منطقه ایجاد می‌کند.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها