استاندارخراسان جنوبی: طبس گلشن می تواند یکی از پیشران های منطقه ای در توسعه باشد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه طبس می تواند یکی از مهمترین پیشران های منطقه ای ما در توسعه باشد گفت. طبس، یکی از شهرستان های بزرگ استان است و قطعاً ظرفیت های بی نظیری دارد. 

به گزارش” پیام خاوران “، محمدصادق معتمدیان  در جمع مردم روستای فهالنج طبس گلشن با اشاره به این که طبس پایتخت ذغالسنگ کشور نام گرفته اظهار داشت: تلاش‌‌ بر این است که با اقداماتی که انجام می دهیم، توجه حاکمیت را به این منطقه جلب  کنیم تا این ثروت های نهفته بیرون بیاید و به رفاه، اشتغال و افزایش درآمد مردم بینجامد.

وی اظهار امیدواری کرد : با استفاده درست از ظرفیت های موجود در منطقه شاهد این باشیم که مردم طبس، دغدغه کار و معیشت و درآمد نداشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی از عزم استان برای تکمیل زیرساخت های شهرستان گفت و افزود: با توجه به این که طبس در یکی از کریدورهای اصلی ترددی کشور قرار گرفته و مهمترین مطالبه مردم منطقه نیز بهسازی راه هاست، ایجاد بزرگراه و دو بانده کردن جاده ها از اولویت های استان است.

وی ادامه داد: تلاش برای تکمیل پروژه های آبرسانی، بالا بردن ضریب نفوذ دیجیتال، اجرای طرح های مخابراتی و افزایش سطح برخورداری مردم از اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف از برنامه های استان است.

معتمدیان از هم افزایی بخشهای مختلف بخش های مدیریتی در استان گفت و تصریح کرد: بنا داریم با استفاده از ظرفیت همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حداکثر توان خود را در جهت محرومیت زدایی از این استان پهناور به کار بریم.

وی با اشاره به این که سال گذشته، اقدامات در خور توجهی در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار از حیث تأمین زیرساخت ها انجام شد، خاطرنشان کرد: تلاش استان، حمایت دولت و کمک دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی و انقلابی سبب شد، سال گذشته در خیلی از شاخص ها، جهش خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید   سه پروژه سلامت محور در نهبندان افتتاح شد

استاندار خراسان جنوبی با تأکید براینکه همین تلاش ها و اعتبارات ملی خوبی که جذب کردیم در بحث ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، رتبه های خوبی را نصیب استان کرد گفت: تلاش استان بر این است که در سال ۹۹ که به تدبیر رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نام گرفته، از همه ظرفیت های استانی و ملی در راستای تحقق شعار سال استفاده شود و امسال، مردم باید آثار برنامه های اقتصادی را در زندگی خود لمس کنند.

معتمدیان به شرایط حاکم برکشور اشاره کرد و گفت: در وضعیت بسیار حساس و پیچیده ای قرار داریم و هر روز شاهد افزایش فشارها و تحریم های ظالمانه هستیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و با شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا، با تلاش همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و نهادهای حاکمیتی از میدان مدیریت بحران کرونا که عالم گیر شده نیز سربلند بیرون آمدیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توفیقات حاصل در این زمینه ناشی از سیاست های نظام و دولت، هم افزایی بین ارکان مختلف و همراهی و همت مردم است افزود: انسجام مثال زدنی همه حوزه ها در این برهه،  پای کار آمدن همه افراد جامعه و همه دستگاه ها را در دوران دفاع مقدس تداعی می کند.

در جریان حضور استاندار خراسان‌جنوبی ، معاونان استانداری، فرماندار ویژه طبس، جمعی از مدیران کل استان و مدیران شهرستانی در روستای فهالنج، مردم پاره ای از مشکلات موجود را مطرح نمودند که استاندار پیگیری موارد مطرح شده را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار طبس محول کرد.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها