اجرای طرح هادی در ۵۵ روستای شهرستان نهبندان +عکس

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح هادی روستایی ازسال۸۴ تا پایان سال گذشته در ۵۵ روستای شهرستان نهبندان اجرا شده است.

به گزارش” پیام خاوران “ علی اصغر آسمانی مقدم در جریان بازدید از پروژه های روستایی و دیدار با مسئولین شهرستان نهبندان از طرح مسکن محرومین به عنوان یک طرح منحصر بفرد و پر خیر و برکت نام برد و از تلاشهای تمامی مسئولان و دست اندکاران  به خصوص استاندار و فرمانداران شهرستانهای استان قدردانی کرد.

وی افزود : استقبال، همکاری و پای کار بودن مردم نیز از دیگر عوامل موفقیت این طرح تاکنون بوده است.

مدیرکل بنیادمسکن خراسان جنوبی  بیان کرد: برای روستاهای شهرستان نهبندان، تعداد ۵۸۰ سهمیه مسکن محرومین اختصاص داده شده بود که تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد به مرحله نازک کاری و بهره برداری رسیده و در بخش اعظمی از این واحدها مردم سکنی گزیده اند.

در این سفر مسکن محرومین و اجرای طرح هادی در روستاهای چاهداشی، همند، سربند، خونیک علیا و ابراهیمی از پروژه های مورد بازدید قرارگرفت

آسمانی مقدم در سفر یکروزه به شهرستان نهبندان با مسئولین شهرستان دیدار وضمن بازدید از پروژه های عمرانی و گفتگو با مردم، در جریان مشکلات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

مدیرکل بنیادمسکن خراسان جنوبی  پس از دیدار با امام جمعه شهرستان نهبندان، بهمراه فرماندار این شهرستان به چند روستا عزیمت و از روند پروژه های عمرانی بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش ۱۴۱ درصدی درخواست متقاضیان مشاغل سخت و زیان‌آور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها