۶ کشته و زخمی در تصادف محور نهبندان- زاهدان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از تصادف مرگبار سواري پژو پارس با كاميون فوتون در محور نهبندان-زاهدان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، عليرضا رضایی صبح امروز (۲۹ اردیبهشت)  اظهار داشت: ساعتي پيش با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور نهبندان-زاهدان محدوده «گدار زرد» بلافاصله کارشناسان پلیس راه و گروه امداد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پژو پارس كه از زاهدان” عازم نهبندان بود با کامیون فوتون تصادف کرد كه در اثر این سانحه راننده خودروی پارس به همراه چهار سرنشين ديگر در دم كشته و راننده كاميون فوتون نيز به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

رضایی با بيان اينكه كاميون فوتون به علت شدت برخورد دچار آتش سوزي و توسط تيم هاي امدادي خاموش شد، تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده سواری پارس به علت خستگي و خواب آلودگي اعلام کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگبار نباشیم.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از یک میلیون تن بنتونیت در خراسان جنوبی استخراج شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها