پروژه دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود

استاندار خراسان جنوبی برکمک به حل مشکلات آموزش و پرورش در استان تاکید کرد وگفت: احداث پروژه دانشگاه فرهنگیان استان به زودی کلنگ زنی می شود.

به گزارش ” پیام خاوران “ محمد صادق معتمدیان شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش وپرورش  شرایط آموزش و پرورش استان را تشریح و گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت های شاخص استان در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان  خراسان جنوبی ضمن تأکید بر نقش و جایگاه ویژه خراسان جنوبی در امر تعلیم و تربیت، به تبیین وضعیت موجود پرداخت.

استاندار خراسان جنوبی از نیازمندی ها و نارسایی های آموزش و پرورش استان از جمله کمبود فضا، تجهیزات، کادر آموزشی و همچنین مشکلات مالی این حوزه گفت و جهت رفع کامل آنها، درخواست ها و پیشنهادهایی ارائه کرد.

معتمدیان در این دیدار به منظور بررسی شرایط موجود، کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش و همچنین شرکت در مراسم کلنگ زنی احداث پروژه دانشگاه فرهنگیان استان از حاج میرزایی برای حضور در استان دعوت کرد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن پذیرش این دعوت، موافقت خود را برای حضور در استان با آزاد شدن شرایط کرونایی اعلام کرد و در رابطه با موارد مطرح شده و درخواست های استاندار دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع 70 هزار ماسک در داروخانه های استان خراسان جنوبی/واحدهای صنعتی وتولیدی استان سهمیه ماسک دارند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها