اقدامات دولت در خراسان جنوبی برای  اعتمادسازی عمومی به درستی اطلاع رسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، اطلاع رسانی درست و به موقع درخصوص اقدامات و عملکرد دستگاه های اجرایی را از ابزار اعتماد سازی عمومی برشمرد.

به گزارش” پیام خاوران “ ؛ ناصرخوش خبر شامگاه دوشنبه  در جلسه دیدار با هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار داشت: اطلاع رسانی درست و بموقع از وظایف مهم روابط عمومی دستگاه هاست.

 

وی با تأکید برنقش کلیدی روابط عمومی در ایجاد ارتباط سالم بین سازمان و مردم خاطرنشان کرد: هر دستگاه اجرایی به فراخور وظیفه ای که به عهده دارد، اقدامات و برنامه هایی را   در راستای رفع مشکلات مردم در طول سال انجام می دهد که انعکاس این عملکرد به عهده روابط عمومی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه روابط عمومی در کنار این وظیفه باید پیگیر مسایل مردم در راستای رفع نارضایتی ها باشدافزود: عملکرد هر دستگاه، برون داد تلاش دولت و نظام است.

 

وی با اشاره به این که روابط عمومی به دنبال شفافیت است و واقعیت ها را منعکس می کند، تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه اجرایی باید اهل تحلیل باشد تا بتواند در انتقال عملکرد دستگاه، رضایت مردم را جلب  کند.

 

خوش خبر از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواست، ضمن آسیب شناسی اقدامات روابط عمومی ها با برنامه ریزی درست و برگزاری دوره های آموزش متناسب با نیاز دستگاه ها به تقویت روابط عمومی ها کمک کنند.

 

وی بیان کرد: روابط عمومی ها با استفاده از اطلاعات دقیق مربوط به سازمان، نیازهای مخاطبانش و نواقصی که وجود دارد به تولید محتواهایی دست بزند که جایگاه سازمان را به درستی به نمایش بگذارد و اثربخش باشد.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی، تقویت روابط عمومی ها را از مهمترین وظایف مدیران دستگاه ها عنوان کرد و گفت: از آن جایی که روابط عمومی، پرچمدار دفاع از سازمان است بنابراین باید در ساختار سازمانی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

 

خوش خبر با تأکید بر این که مدیران باید در بحث تخصیص اعتبارات دستگاه ها روابط عمومی را ویژه ببینند و بر حضور این حوزه در شوراهای مشورتی و تصمیم گیر سازمان اصرار داشته باشند، افزود: روابط عمومی بدون بستر و پشتوانه نمی تواند از دستگاه دفاع کنند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی، ظرفیت بسیار مهمی در هر سازمان است که درصورت همراهی مدیر، بالنده تر می شود تصریح کرد: روابط عمومی ها اصل شفافیت در اطلاع رسانی و  انتقال اطلاعات به موقع در ارتباط با رسانه ها را نباید نادیده بگیرند.

دانلود فایل PDF || چاپ خبر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها