۴۰۰ روستای خراسان جنوبی امسال گازرسانی می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در صورت اختصاص به موقع نقدينگي و عدم وجود موانع اجرايي و قانوني، ۴۰۰ روستای استان در سال جاري از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند .

به گزارش “پیام خاوران” سید محمود هاشمی با بیان اینکه شعار امسال شرکت گاز استان، گازرسانی به ۳۹۹+۱ روستا در سال ۱۳۹۹ است  وکارکنان شرکت با جدیت تمام در تلاش جهت تحقق اين شعار هستند اظهار داشت: با گازدار شدن این روستاها ، میزان بهره مندی خانوار روستایی از گاز طبیعی به بيش از ۹۰ درصد افزایش می یابد.

وی افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی در سال گذشته نیز توانست مطابق شعاری که اعلام کرده بود هر روز گازرسانی به یک روستا و یک صنعت جامه عمل بپوشاند بطوریکه در سالی که گذشت بیش از ۳۰۰ روستا و ۴۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاها از اولویت های شرکت گاز استان است اظهار کرد: با گازرسانی به بیش از ۳۰۰ روستا در سال گذشته جمعیت روستایی برخوردار از گاز طبیعی به ۷۷ درصد رسید و این امر موجب گردید خراسان جنوبی در بخش گازرساني به روستاها به حدود متوسط كشوري دست یابد  .

هاشمی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای تشکیل شرکت گاز استان تاكنون ۱۴۴۰ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی گازدار شده اند که نيمي از این تعداد، طی دو سال گذشته اجرا گرديده است .

وی با قدردانی ازحمایت های همه جانبه  مدیران شرکت ملی گاز ایران و استانداری خراسان جنوبی در بحث گازرسانی اظهار کرد: امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم زودتر از برنامه ریزی انجام شده ، گازرسانی به روستاهای داراي قابليت گازرساني باقیمانده در سطح استان را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید   افزایش 100 درصدی تحویل سامانه‌های خورشیدی قابل حمل به عشایر خراسان جنوبی

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها