امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۵۲حادثه اعزام شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به ۲۵۲ مورد حادثه در دوماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، محمد رضا رضایی با اشاره به حوادث دو ماه گذشته اظهار داشت: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۲۵۲ مورد حادثه امدادرسانی کرده اند.

 

وی افزود: ۳۹ درصد خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، ۲۰ درصد در حوادث شهری، پنج درصد در حوادث کوهستان، ۳۱ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی و پنج درصد خدمات در دیگر حوزه‌های امدادی ارائه شده است.

 

رضایی با بیان اینکه در مأموریت‌های سال جاری به هزار و ۶۵۶ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: مجموع حوادث رخ داده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد و مجموع حادثه دیدگان نیز ۶۲ درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود: ۱۹ درصد از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۷۴ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی، پنج درصد در حوادث شهری و دو درصد در دیگر حوزه‌ها خدمات گرفته اند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۸۵۹ نیروی هلال احمر در قالب ۳۵۳ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: ۳۲۸ خودروی امدادی هم در این حوادث به کارگیری شده است.

 

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۴۳ نفر توسط پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده اند، گفت: همچنین ۳۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

 

رضایی با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: از رانندگان خواستاریم ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی همواره برای خدمت به شهروندان و رسیدگی به حوادث احتمالی آماده هستند، اظهار کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید   تریلی حامل نیم تن مرفین در شهرستان قاین توقیف شد

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها