رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر: ایران جزو ۳ کشور برتر در صلیب سرخ جهانی است

رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر به جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد جامعه در جنگ کنونی دشمن مشکلات زیادی را مطرح متحمل می‌شوند باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها یکی از مشکلات موجود در بحران است که می‌طلبد در زمان آرامش تمرین شود.

رئیس جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت دارای وظایف متعددی است که برای انجام این رسالت‌ها نیازمند همکاری جوانان است ادامه داد: جوانان امدادگر علاوه بر ارائه خدمت به حوادث جاده‌ای، حق‌الزحمه خود را در راه خدمت به بیماران کرونایی می‌دهند که این امر نشان از روح بلند و ایثارگر آن‌ها دارد.

گلفشان با اشاره به توجه رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: امید است بتوانیم با هم‌افزایی و همکاری هر چه بیشتر، خواسته‌ها و مشکلات این قشر را پیگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای پویایی استعداد جوانان تلاش کنیم اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی برخوردار از فرهنگی والا بوده که همواره باید مورد توجه باشد.

رئیس جوانان جمعیت هلال احمر با ابراز خرسندی از فرهنگ بشر دوستی خراسان جنوبی بیان کرد: حضود خودجوش مردم در صحنه‌های مختلف نشان از روحیه انسان دوستی و عطوفت مردم داشته که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

گلفشان خواستار توجه ویژه به آموزش حوزه جوانان شد و خاطرنشان کرد: در راستای استفاده بهینه از کارت هویتی جوانان هم اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید   زلزله فردوس خسارت نداشته است/ کار ارزیابی گروه های امدادی پایان یافت

۷۰ درصد وسعت خراسان جنوبی در معرض بلایای طبیعی قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه ۷۰ درصد وسعت استان در معرض آسیب سوانح و بلایای طبیعی قرار دارد گفت: نیروهای هلال احمر در تمام صحنه‌ها و حوادث خط مقدم هستند.

ناصر خوش خبر با بیان اینکه تغییر پست‌های سازمانی باعث پویایی، تزریق انرژی جدید و برنامه‌های نو برای رسیدن به اهداف سازمان می‌شود بیان کرد: تلاش، پویایی و از خودگذشتگی از جمله ویژگی‌های یک مدیر لایق بوده که در مدیران استانی به خوبی دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت جوان هلال احمر بدون هیچ چشم داشتی با اهداف بشردوستانی در صحنه‌های حوادث حاضر می‌شوند تاکید کرد: روحیه داوطلبانه بودن اعضای جمعیت هلال احمر باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام علی‌محمد درویشی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه هلال احمر مؤسسه خیریه خدمت رسان به افراد محروم و گرفتار است اظهار داشت: بر اساس اسناد بالادستی، ارکان جمعیت محکم بوده و اشتغال در پست‌های مختلف این نهاد افتخار بالایی است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی هیچ سازه‌ای برای امداد و نجات و اردوگاه فرهنگی و ورزشی ندارد یادآور شد: امکانات و هویت دادن به جوانان و داوطلبان مهم‌ترین دغدغه این قشر است.

در پایان این مراسم از زحمات محمد رحیم شهریاری مدیرعامل سابق هلال احمر خراسان جنوبی تقدیر و محمدرضا رضایی به عنوان مدیرعامل جدید این جمعیت معرفی شد.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها