ممنوعیت شنا در سد‌های خراسان جنوبی

با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در دریاچه پشت سدها، آب بندها، کانال‌های آبیاری و نیز بند‌های انحرافی خراسان جنوبی، مطلقاً ممنوع است.

به گزارش “پیام خاوران ”  ، براساس اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: این ممنوعیت به علت حفاظت از جان شهروندان و روستائیان و جلوگیری از غرق شدن و مصدومیت آنان است.

متأسفانه بی توجهی تعدادی از شهروندان به هشدار‌های جدی شرکت آب منطقه‌ای، باعث شده که در گذشته اتفاقات ناگواری در تاسیسات آبی استان رخ دهد.

شهروندان توجه کنند تاسیسات و ابنیه آبی مانند دریاچه سد‌ها مکان مناسبی برای شنا نیستند و به ویژه افراد ساکن در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان به تابلو‌های هشدار دهنده که با هدف اطلاع رسانی از ممنوعیت شنا و نزدیک شدن به آن‌ها درج شده است، اهتمام بیشتری داشته باشند.

شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی از هم استانی‌ها تقاضا دارد در فصل تابستان بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و با برنامه ریزی مناسب، با فرزندان خود برای پرکردن اوقات فراغت همکاری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای، مسئولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این خصوص مسئولیتی ندارد.

منبع

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بسیج و سپاه پای کار طرح شهید سلیمانی/ آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از دی‌ماه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها