بیش از ۲۰۰ کلاس درس در شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی احداث می‌شود

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۱۸۶ کلاس درس در استان به بهره‌برداری رسید و تلاش می‌شود امسال با پیگیری در شهرستان‌های مرزی و کمتر برخوردار استان بیش از ۲۰۰ کلاس درس را احداث و بهره‌برداری کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ محمود چاوشان، امروز سه شنبه ۱۳ خرداد، در بازدید از پروژه‌های آموزشی در دست اجرای منطقه دستگردان از توابع شهرستان طبس که با همراهی مسئولین شهر متبوعه  همراه شد، اظهار کرد: برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، بهسازی و مرمت سازه‌ها، استانداردسازی فضاهای گرمایشی و توسعه ارتقا جایگاه مشارکت‌های مردمی که از جمله وظایف جاری اداره کل نوسازی مدارس بوده برنامه‌های مدون داشته و امیدوارم بسترسازی لازم درخصوص رشد و توسعه استعدادهای فرزندان این خطه کویری استان در زمینه آموزشی بیش از پیش مهیا شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۶ کلاس درس در استان به بهره‌برداری رسید و تلاش می‌شود امسال با پیگیری در شهرستان‌های مرزی و کمتر برخوردار  استان بیش از ۲۰۰ کلاس درس را احداث و بهره‌برداری کنیم، افزود: تامین تجهیزات جزء نیازهای اولویت‌دار ما است که امسال تلاش می‌شود با کمک خیرین مشکلات در راستای تجهیزات کمک آموزشی را برطرف کنیم.

چاوشان همچنین از دیگر پروژه‌های آموزشی شهر طبس و حومه آن بازدید به عمل آورده و با مسئولین ارشد شهرستانی دیدار کرد.

وی در راستای قدردانی از خیرین، از حسن زمانی، خیر مدرسه ساز، تقدیر به عمل آورده و قول مساعد در خصوص شروع عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه واقع در شهرک شهید صدوقی شهرستان طبس توسط این خیر نیکوکار انجام گرفت.

این مدرسه ۱۲ کلاسه از جمله تعهدات این خیر نیکوکار بوده که مقرر است با مشارکت وی و اداره‌کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی در شهرک شهید صدوقی شهر طبس احداث شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 

 

 

بیشتر بخوانید   مرحله نخست اعتبارات بنیاد برکت به خراسان جنوبی ابلاغ شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها