روزهای خوب صنعت نهبندان در راه است

فرماندار نهبندان گفت: طرح‌های کنسانتره آهن و منیزیت دانه‌بندی شده به صورت جدی در شهرک صنعتی آغاز شده که نشان می‌دهد صنایع مرتبط با معادن در شهرستان نهبندان در حال رونق گرفتن است.

به گزارش “پیام خاوران “ مجید بیکی، روز گذشته ۱۸ خرداد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی نهبندان اظهار داشت: در سال ۹۸ با پیگیری‌های صورت گرفته، سرمایه‌گذاران متعددی در شهرستان حضور پیدا کردند که با تعامل و همکاری توانستیم در شهرک صنعتی زمینه آغاز دو طرح با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان را فراهم آوریم.

 

وی افزود: با همکاری فرمانداری، اداره کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی اقدامات خوبی در شهرک صنعتی نهبندان انجام خواهد گرفت که در حال حاضر شاهد آغاز سرمایه‌گذاری‌های مناسبی هستیم.

 

فرماندار نهبندان ضمن بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان نهبندان، گفت: طرح‌های کنسانتره آهن و منیزیت دانه‌بندی شده به صورت جدی در شهرک صنعتی آغاز شده که نشان می‌دهد صنایع مرتبط با معادن در شهرستان نهبندان در حال رونق گرفتن است.

 

بیکی یادآور شد: برق‌رسانی به معادن شاهکوه یکی از خواسته‌های ۲۰ ساله  معدن داران است که با تحقق آن رونق بسیار مناسبی در بخش معدن شهرستان ایجاد می‌شود.

منبع:می مالتز

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عید قربان مظهر عبودیت و نمایشی از عبودیت حضرت ابراهیم است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها