سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومانی برای ایجاد خط گرم در برق نهبندان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲ میلیارد تومان ، خط گرم در شهرستان نهبندان راه اندازی شده است گفت حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در نهبندان اجرا شده است.

به گزارش” پیام خاوران “ ، مهدی دادگر  امروز درآیین تودیع و معارفه مدیر توزیع برق نهبندان اظهار داشت: امروزه زندگی بدون برق امکان پذیر نیست و توزیع برق مستمر یکی از اولویت های شرکت توزیع برق استان  خراسان جنوبی است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه زیر ساخت ها و گسترش شبکه های  برق رسانی درشهرستان نهبندان انجام شده است افزود: توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات و نگهداشت شبکه برق مهم و باید مدنظر قرار گیرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در برخی از بخش هایی که شبکه وجود دارد باید بهینه سازی صورت گیرد بیان کرد: حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در نهبندان اجرا شده است.

 

مهندس دادگر تصریح کرد: وجود یک هزار دستگاه پست فشار ضعیف ومتوسط، ۲۴۴ روستای برق دار و ۲۴ هزار مشترک در  شهرستان نهبندان نیازمند نگه داری است تا برق را به شکل پایداربرای مشترکان تامین کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲ میلیارد تومان ، خط گرم در شهرستان نهبندان راه اندازی شده است یادآور شد: در بحث منابع سرمایه ای آنچه امکان پذیر باشد تا برای توسعه شبکه، روشنایی معابر و بهینه سازی و ساختمان سازی برای شهرستان ها سرمایه گذاری کنیم  را انجام می دهیم.

 

وی با اشاره به برنامه های پیش رو در سطح شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: برق رسانی به معادن شاه کوه در دستور کار است که در این راستا در سفر هفته گذشته مدیرعامل برق منطقه ای خراسان به استان ، تفاهم نامه ای امضا شد که در این راستا ایمیدرو  موضوع احداث خط ۱۳۲ کیلو ولت را در مدت ۸ ماه اجرا کند.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی | اخبار کوتاه شهرستانها

 

وی با بیان اینکه با تفاهمات استاندارخراسان جنوبی این یک اقدام بزرگ برای منطقه است که سهم خوبی در اشتغال خواهد داشت اظهار داشت: مسکن محرومان از جمله پروژه هایی است که تاکنون ۵۰ درصد کار پیش رفته است و برای واحدهایی که شرایط را داشتند کار انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه تکمیل ناوگان خودرویی و تسریع در عملیات بهینه سازی شهرستان نهبندان باید مدنظر قرار گیرد بیان کرد: در بحث نیروگاه خورشیدی نیز در حال حاضر ۳۰۰ نیروگاه متصل به شبکه  در خراسان جنوبی وجود دارد.

 

مهندس دادگر با اشاره به اینکه قریب به ۳ مگاوات ظرفیت این نیروگاه های خورشیدی است گفت: این ظرفیت خوبی برای استان است ودر این راستا ما علاقه مند هستیم برای مشترکان محروم استان که توان مالی بالایی ندارند این امکان را فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ که این مهم در استان اجرایی شده است بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان هزینه پرداختی به مشترکین بوده است که برق تضمینی آنان خریداری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید در بحث تحول در اقتصاد مردم و معیشت کمک کنیم تصریح کرد: طرح نیروگاه های خورشیدی و بادی در این راستا بسیار موثر است.

 

مهندس دادگرهمچنین در جمع همکاران مدیریت توزیع  برق نهبندان اظهار داشت: ما یک نهاد خدماتی هستیم و باید تامین برق پایدار مردم را اولویت کاری خود بدانیم تا رضایت مندی مردم را شاهد باشیم.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها