ضرورت فاصله‌گیری مجلس از بی‌عدالتی/قوه قضائیه خوش درخشید

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قوه قضائیه در موضوع مبارزه با بی عدالتی خوش درخشید، گفت: مجلس حتی باید از اقداماتی که بوی بی عدالتی می‌دهد، فاصله گیرد.

به گزارش “پیام خاوران” ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عزیزترین سرمایه انسان عمر است که باید در بهترین راه و مسیر صرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در دوران طاغوت تصور بر به پایان رسیدن اسلام در ایران بود، ادامه‌داد: اما انقلاب اسلامی سرنوشت نسل‌های بعدی و وضعیت را در ایمان و فرهنگ اقتصاد و نظم اجتماعی تغییر داد.

عبادی با تأکید بر اینکه باید تلاش خود را داشته باشیم که در مقام عبودیت کم نگذاریم، افزود: سپری کردن عمر در کارها و اقدامات خداپسندانه چون کشاورزی و خدماتی جای شکر و سپاس دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از کشاورزی سازندگی کشور در چهارچوب انقلاب اسلامی است، ادامه‌داد: امیدواریم با شروع فعالیت مجلس جدید نیز اقدامات بسیار خوب و مثبتی برای سازندگی کشور و انقلاب اسلامی رخ دهد.

نماینده با تأکید بر اینکه مجلس باید از اقداماتی که بوی بی عدالتی و بی عدالتی می‌دهد، فاصله گیرد، افزود: قوه قضائیه نیز در این حوزه بسیار خوب درخشیده و مایه‌های امید در جامعه باز شده است.

عبادی با تصریح بر اینکه زیر بنای فرهنگ ما و مکتب اهل بیت (ع) عدالت است، گفت: امروزه دنیا و خیابان‌های برلین و واشینگتن فریاد عدالت‌خواهی و اسلامی خواهی سر می‌دهد که باید این فرصت را قدر دانست.

وی یادآور شد: امیدواریم عدالت اسلامی به جامعه ما و همه کشورهای دنیا برگردد و از وعده‌های دروغین سیاسی نجات پیدا کنیم.

منبع:مهر

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید   وعده‌های مسئولین کشوری در سفر به خراسان جنوبی پیگیری شود

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها