جلسات مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در شهرستان‌ها برای رفع مشکلات مردم برگزار می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از برگزاری جلسات این مجمع در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: همه نمایندگان استان در مجلس همدل و هماهنگ برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند و به برگزاری منظم و مرتب جلسات مجمع تأکید دارند.

به گزارش “پیام خاوران” ، حسین خسروی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه مجمع نمایندگان  مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی با حضور چهار نماینده استان برگزار شد.

 

وی با تاکید بر منافع ملی و استانی و رسیدگی بر مشکلات استان افزود: نمایندگان باید توجه داشته باشند که به علت تفاوت دیدگاه‌ها و مسائل حاشیه‌ای نباید از منافع مردم و رفع مشکلات آنها دور شوند که خوشبختانه هر چهار نماینده استان به برپایی منظم جلسات  مجمع نمایندگان و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید دارند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: هدف از برپایی مجمع نمایندگان خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم و استان است که نمایندگان با قدرت جلسات را برگزار و گزارش فعالیت‌ها را به مردم ارائه می‌دهند.

خسروی یادآور شد: جلسات مجمع نمایندگان خراسان جنوبی هر هفته به جز هفته‌ای که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خویش هستند در محل دفتر نمایندگان‌ در‌‌‌‌‌‌‌‌ تهران برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: همچنین جلسات مجمع نمایندگان استان ماهی یک مرتبه در مرکز استان جهت بررسی و رسیدگی به موضوعات و مشکلات مطرح شده برگزار می‌شود و در صورت نیاز و به درخواست نمایندگان هر حوزه انتخابیه برای بررسی یک موضوع مشخص جلسه مجمع نمایندگان در شهرستان آن حوزه انتخابیه جهت بررسی و حمایت بیشتر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مسابقات کشوری قرآن در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها