فعالان بخش حمل و نقل عمومی بین شهری خراسان جنوبی ۱۲ میلیون تومان تسهیلات می گیرند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی از اعطای ۱۲۰میلیون تومان تسهیلات برای بنگاههای آسیب دیده و شاغلان حقیقی بیمه شده در بخش حمل و نقل مسافر عمومی بین شهری خبر داد.

مهدی گرجی در گفت وگو باخبرنگار “پیام خاوران “ اظهار داشت: به منظور کمک به واحدهای اقتصادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند و برابر تصمیمات متخذه کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا، تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاههای آسیب دیده به ازای هر نفر شاغل و۶۰میلیون ریال برای شاغلان حقیقی بیمه شده تا پایان خردادماه سالجاری اعطا می شود.

وی افزود: درراستای بهره مندی از تسهیلات یاد شده رانندگان، مالکان وسایل نقلیه عمومی بین شهری، شرکتهای حمل و نقل و پرسنل آنها که متقاضی دریافت تسهیلات هستند باید به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه ونسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه رانندگان برای ثبت نام در سامانه مذکور باید کد بیمه خود را در محل مربوط به (کد کارگاه) وارد کنندافزود: وام حمایتی مذکور با اقساط ۲۴ ماهه و کارمزد بانکی ۱۲ درصد و دوره تنفس چهار ماهه از اول مهرماه قابل باز پرداخت خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: شاغلان بخش در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در طی فرآیند و روند انجام ثبت نام می توانند مراتب را از طریق اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری کنند.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پارک دوبله در کوچه‌های شهر علی‌رغم خلوتی پارکینگ‌های طبقاتی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها