راهداری خراسان جنوبی رتبه برتر کشور در بهره برداری سامانه های هوشمند را کسب کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت:از کسب جایگاه نخست مرکز مدیریت راههای استان در اردیبهشت امسال در بین سایر استانها خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ اسد اله جلال زاده اظهار داشت: ارزیابی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش نظارت و بهره برداری سامانه های هوشمند که توسط مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای کشور صورت میپذیرد، جایگاه این اداره کل را در ماه های فروردین و اردیبهشت و نیز سه ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ۹۹، در رتبه نخست قرار داده است.

وی افزود: این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه این اداره کل در مدیریت پروژههای ترددشماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین در حال حرکت، ثبت سوانح و وقایع جاده ای، مدیریت ناوگان راهداری، سامانه گویای ۱۴۱، و نیز تابلوهای پیام متغیر خبری می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی اظهار کرد : با توجه به تغییرات ایجاد شده در وضعیت حمل و نقل جاده ای کشور و نیز ضرورت استفاده بهینه از فناوری های ارتباطی نوین در حوزه حمل و نقل جاده ای و اضافه شدن وظایفی مانند دریافت گزارش ها و ثبت شکایات کاربران جاده ای و نیز داده کاوی و ارائه تحلیل های مورد نیاز بخش حمل و نقل استان، سامانه گویای ۱۴۱ در بخش استانی راه اندازی گردید که از این پس رانندگان و مسافرین می توانند شکایات خود را در بخش های مختلف راه و حمل و نقل با کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راههای استان از طریق سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند.

جلال زاده اظهار امیدواری کرد: افزایش بهره وری از سیستم های هوشمند حمل و نقل، نظیر اِعمال قانون رانندگان متخلف بر اساس سرعت متوسط، بتواند امنیت کاربران و مسافرین جاده ای که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می گذارند را افزایش داده و شاهد کاهش حوادث و تلفات جاده ای در محورهای استان باشیم.

بیشتر بخوانید   اخبار افتخارات مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در یک نگاه

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها