توجه به مسائل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت باشد

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  گفت: مردم رکن جمهوری اسلامی هستند و باید برای حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

به گزارش” پیام خاوران “ حسین خسروی روز پنج شنبه در دیدار مدیرکل اقتصاد و دارایی و سازمان های زیرمجموعه  در خراسان جنوبی اظهار داشت: در برخی کشورها با زور اسلحه حکومتشان را تأمین می‌کنند اما در ایران، پشتوانه مسئولان، مردم هستند و مردم هرچه از مسئولان بیشتر خدمات ببینند و مسئولان به تولید داخلی بیشتر توجه کنند، پشتوانه نظام مستحکم‌تر می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی این‌که باید دنبال تقویت تولید در کشور باشیم گفت: باید باور کنیم جنگ اقتصادی است.

 

خسروی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه اقشار مردم، مایحتاج جبهه‌ها را تأمین می‌کردند و امروز نیز نیاز است همان عادت در جنگ اقتصادی در کشور ایجاد شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مسائل اقتصادی مردم باید در اولویت قرار گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  همچنین در دیداربا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران ادارت تابعه گفت:مهمترین موضوع مطرح شده در این دیدار توجه به قشر شریف کارگران، بیمه بیکاری، معیشت خانواده ها، آموزش و حرفه و آموزی به جوانان، پیگیری بسته های معیشتی، توجه به حل مشکلات تعاونی ها بود.

 

در این دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت حوزه های کاری خود ارائه کرد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کاهش 15 درصدی قیمت مسکن در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها