امام جمعه بیرجند: آمریکا روی قبر حدود هشتاد میلیون نفر ساخته شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا روی قبر حدود هشتاد میلیون جمعیت ساخته شده و باطن آمریکایی‌های فکُل زده و ادکلن زده طوری دیگر بوده و آنها متهم به نقض حقوق بشر هستند.

به گزارش “پیام خاوران” ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا روی قبر حدود هشتاد میلیون جمعیت ساخته شده و آمریکایی‌های فکُل زده و ادکلن زده باطن آنها طوری دیگر بوده و متهم به نقض حقوق بشر هستند.

وی گفت: در تداوم این برنامه نیز نقشه آنها بر تمام کره زمین بود و می خواستند در غرب آسیا و آفریقا همین کار را کنند و  به مانع برخورد کردند و آنچه در غرب آسیا و  اشغال فلسطین رخ داده طرح همان طرح بود ولی با شکست مواجه شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنچه آمریکایی ها در سر می پرورانند سلطه بر تمام جهان است و این شناسنامه ای بوده که باید به صورت تخصصی کار شود و جز متون درسی قرار گیرد؛ آنها بعد از جنگ جهانی دوم در ۵۲ کشور مداخله غیرقانونی کردند و کار آنها گول زدن و فریب است.

عبادی تصریح کرد: هر کاری که از آنها برآمده در فتنه، جنایت و قتل و عام کوتاهی نکردند و می خواهند تمام دنیا مطیع آنها بوده و سلطه داشته باشند و تمام کره زمین به حفظ منافع آنها باشد بنابراین آنها به کمتر از این قانع نیستند.

وی ادامه داد: کشورهای مظلوم که بعد از جنگ جهانی دوم در آنها دخالت کردند و تغییر حکومت دادند و کودتا کردند جرم آنها چه بوده است؛ جرم یمن، بحرین و سوریه چه بوده و دخالت انها در عراق چیست؟ جنایت آنها در یک جا، دوجا و ده جا نیست و جای تعجب هم این است بعد از این همه رسوایی برخی آمریکا و اروپا را بزک می کنند.

بیشتر بخوانید   تجهیز ۱۰ هزار واحد مسکونی خراسان جنوبی به انرژی خورشیدی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آنچه در انقلاب اسلامی صورت گرفت به معجزه شبیه بود؛ دشمنان هر چه از دستشان برمی آمد انجام دادند و آنها در طرح دراز مدت انسان های شایسته و فهمیده را از بین بردند و ۱۷ هزار نفر از بهترین ها ترور کردند تا برای فردا طرح بریزند.

عبادی اظهار کرد: شهید بهشتی ها انقلاب، اسلام و حق را تحریف نکردند، آنها ایستادند و پای آن به شهادت رسیدند؛ ما در فتنه و آزمایش ها هستیم و کار کسانی که قبل از ظهور مقاومت می کنند مهم تر از آنهایی است که بعد از ظهور مقابل فتنه ها می ایستند.

وی افزود: به نرخ روز نان نخوریم بلکه باید به نرخ اسلام نان خورد؛ خون شهدا به بار نشسته و امروز فریاد آن ها جهانی شده و امروز صدور انقلاب اثر گذاشته و در خیابان های واشنگتن، برلین و پاریس فریاد عدالت می زنند.

امام جمعه بیرجند گفت: اگر این نسیم بهاری که برای اسلام حقیقی در جهان میسر شده پشتیبانی و کار شود فرج کلی خواهد شد اما اگر ناسپاسی شود به وقت دیگری موکول خواهد شد و بستگی به این دارد که در میدان فوتبال گل بزنیم یا نه.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها