خراسان جنوبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی “رالی کویر” آمادگی دارد

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت مناطق کویری استان از آمادگی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی رالی کویر دراین خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ”  محمدصادق معتمدیان شامگاه دوشنبه در دیدار رؤسای فدراسیون های اسکیت و موتورسواری و اتومبیل رانی کشور مسابقات ورزشی را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان برشمرد.

وی با اشاره به ظرفیت مناطق کویری استان از رئيس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور خواست؛ برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی رالی کویر در خراسان جنوبی برنامه ریزی کند.

مازیار ناظمی مشاور وزیر ورزش و رئيس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور در این دیدار برای عملیاتی  کردن  این پیشنهاد، قول مساعد داد.

پیشنهاد راه اندازی پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در محل استادیوم ۱۵ هزار نفره غدیر با استفاده از اعتبارات ملی وزارت ورزش و ظرفیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از دیگر مباحث مطرح شده بود که بر اساس وعده رئیس فدراسیون مبنی بر پیگیری اعتبارات لازم از محل وزارتخانه، این پروژه به زودی عملیاتی می شود.

لزوم احداث پیست استاندارد اسکیت در مرکز استان از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود که با وعده همراهی رئیس فدراسیون اسکیت کشور مواجه گشت.

استاندار خراسان جنوبی  به منظور اجرای این پروژه و پر کردن خلأ موجود، دستور احداث پیست را صادر کرد.

بر اساس دستور معتمدیان، مقرر شد مدیر کل ورزش و جوانان استان با همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نسبت به آماده‌سازی طرح و نقشه های لازم برای احداث این پروژه اقدام کند.

بحث و گفتگو درخصوص مسایل، مشکلات و کاستی های هيئت های مرتبط در سطح استان نیز با دستور استاندار به مدیر کل ورزش و جوانان مبنی بر رفع آنها مواجه شد.

بیشتر بخوانید   روحیه مجاهدت و حرکت جهادی نسخه علاج کشور است

در این دیدار، رؤسای جدید هیئت های اسکیت و موتورسواری و اتومبیل رانی استان، بهمن محمدرضایی نائب رئیس فدراسیون آسیایی و رئیس فدراسیون اسکیت کشور و همچنین مازیار ناظمی مشاور وزیر ورزش و رئيس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور را همراهی کردند و در ابتدای بحث به تشریح وضعیت هئیت های مرتبط در استان پرداختند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها