۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در خراسان جنوبی گازرسانی میشود

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت : در صورت تخصیص به موقع نقدینگی طی سالجاری تعداد ۴۰۰ روستا ، ۱۵۰ واحد صنعتی و ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش  “پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی در تشریح برنامه های گاز رسانی در سال جاری اظهار داشت : با همت کارکنان شرکت گاز و در صورت تخصیص نقدینگی به موقع و به میزان مناسب تعداد ۴۰۰ روستای دیگر در سال جاری به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم در صورت اجرای این پروژه عظیم درصد بهره‌مندی در حوزه روستایی خراسان جنوبی در پایان سال ۱۳۹۹ به بیش از ۹۰ درصد افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه گفت: گازرساني به ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی ديگر و افزایش برخورداری صنایع موجود به بیش از ۹۶ درصد و اصلاح و تقويت شبكه‌هاي موجود گازدار به منظور پايداري و استمرار جریان گازرساني از دیگر برنامه‌های سال جاری شرکت گاز استان است.

وی اظهار داشت: این مهم با توسعه زيرساخت‌هاي مانيتورينگ شبكه و ايستگاه‌ها و استفاده از فناوري‌هاي جديد، انجام خواهد گرفت، ضمن آن که گازرسانی به ۱۰ هزار واحد مسکونی متعلق به محرومین از پروژه‌های بسیار مهم و اولویت‌دار شرکت در سال جاری خواهد بود.

هاشمی  در خصوص شعار سال این شرکت ( گازرسانی به ۱۳۹۹+۱روستا در سال ۱۳۹۹) و عملکرد این شرکت گفت: انشاءالله در سال جاری که سال جهش تولید نام‌گذاری شده تلاش داریم تا نهضت گازرسانی چه در بخش روستایی و شهری و چه در بخش صنعت با شتاب بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شرکت گاز استان خراسان جنوبی رکوردار بالاترین میزان اجرای شبکه گاز در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها