ورود کمیسیون فرهنگی به موضوع ارتقای بودجه حوزه فرهنگ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ورود کمیسیون فرهنگی به موضوع ارتقاء بودجه حوزه فرهنگی خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران “  ،  حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست امروز این کمیسیون درباره تعیین نمایندگان کمیسیون فرهنگی گفت : برای حضور نماینده ها در شورا‌ها و مجامع فرهنگی نظیر تعیین یک نماینده برای حضور در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بررسی شد.

نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: زنان و خانواده، تنظیم و آرایش جدید دستگاه‌های فرهنگی، توجه به حوزه ورزش و جوانان، ساماندهی فضای مجازی و قانونمندی صدا و سیما از اولویت‌‎های کمیسیون فرهنگی بود که در این باره مباحث صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بحث درباره اولویت‌های کمیسیون همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: هدف از طولانی شدن مباحث پیرامون اولویت‌های فرهنگی، عمیق‌تر و پخته‌تر شدن، مباحث در جامعه است.

نصیرایی تصریح کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون مطرح شد، مسئله بودجه دستگاه های فرهنگی و نهادها بود تا در نشست‌های آینده در این ارتباط پیگیری‌هایی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: همچنین برخی نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی درخواست حضور در کمیسیون را دارند که مقرر شد بر حسب دستور کار جلسات کمیسیون، از دستگاه‌های اجرایی مرتبط دعوت شود تا گزارش‌های لازم در حوزه کاری خود را ارائه کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اگر به دنبال مردمی کردن اقتصاد هستید،کویرتایر نمونه و الگو است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها