جهش ویژه پروژه های عمرانی در خراسان جنوبی / ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی درخراسان جنوبی احداث می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از جهش ویژه پروژه های عمرانی در سال جاری خبر داد وگفت: برای سال ۹۹ هم همچون سال گذشته، طرح های عمرانی زیادی در استان هدف گذاری شده که بخشی از آنها وارد فاز اجرایی شده است. 

به گزارش “پیام خاوران ” سیدکمال الدین میرجعفریان با بیان این مطلب در دومين جلسه شورای فنی استان بر اهتمام مدیران در کیفی سازی پروژه های عمرانی تأکید کرد واظهار داشت: با توجه به حجم پروژه هایی که برای سال جاری هدف گذاری شده، تأکید بر این است که دستگاه ها برای تسریع در اجرا و کیفی سازی پروژه ها دقت داشته باشند.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان جنوبی همواره بر این است که در فرصت های کوتاهی که در اختیار داریم به گونه ای اقدام کنیم که حداکثر راندمان را در رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از جهش ویژه پروژه های عمرانی در سال جاری گفت و اظهار داشت: برای سال ۹۹ هم همچون سال گذشته، طرح های عمرانی زیادی در استان هدف گذاری شده که بخشی از آنها وارد فاز اجرایی شده است.

میرجعفریان با اشاره به پروژه ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی که در سال گذشته شروع شد، متذکر شد: با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر

وی گفت: ۶ هزار واحد مسکن شهری که در جريان سفر دکتر نوبخت پیگیری شد، ۱۷۰۰ واحدی که برای جامعه هدف تعیین شده مدنظر است و حدود ۲۵۰۰ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی از جمله پروژه هایی است که برای سال جاری در دستور کار دستگاه ها قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:در کنار اینها با احتساب هزار واحدی که در قالب تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و واحدهایی که بنیاد مستضعفان متعهد شده، حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی در سطح استان احداث می شود.

بیشتر بخوانید   هشدار به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن: تکمیل پرونده نکنید زمین پس گرفته می‌شود

وی افزود: این تعداد واحد مسکونی، رقم قابل توجهی است و از دستگاه ها انتظار داریم در اجرای آن ها به کیفیت  کار توجه داشته باشند.

میرجعفریان گفت: در همین راستا از واحدهای تولیدی و همه گروه های کاری مرتبط می خواهیم ساعت کاری خود را افزایش دهند تا در تأمین نیازمندی های این پروژه‌ها مشکلی نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: لازم است پیمانکاران،متخصصین، طراحان و ناظران هم وقت بیشتری بگذارند تا روند اجرای کار را شتاب بخشند.

وی افزود: فنی و حرفه ای هم می تواند متناسب با نیاز دستگاه ها، آموزش و مهارت آموزی را فراگیرتر کند تا کارها کیفی تر اجرا شود.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها