انتصاب “سعید امینی نسب” به عنوان رئیس دفتر نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس

“سعید امینی نسب” به عنوان رئیس دفتر و ” مهدی کاظمی فرد” به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر نماینده مردم شهرستان های بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ ، حسین خسروی عصر امروز در آیین معارفه رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه برای توسعه و پیشرفت باید همه سلایق سیاسی استفاده شود اظهار داشت:باید از تجربیات بزرگان و خلاقیت جوانان در پیشبرد توسعه حوزه انتخابیه استفاده شود و همه ما به خاطر انقلاب پا به میدان خدمت گذاشتیم و وظیفه همه این است به یک دیگر کمک کنیم.

وی  باقدردانی از زحمات خالصانه غلامرضا حسین پور در این مدت عنوان کرد:حسین پور از شخصیت های انقلابی، مردمی و شناخته شده در حوزه انتخابیه هستند که نقش موثری در  انتخابات و کمک های خوبی در دفتر داشته و خواهند داشت و دفتر از راهنمائی و مشاوره های وی و دیگر بزرگان و دلسوزان کمال بهره برداری را داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره گام دوم انقلاب و استفاده از توان جوانان در توسعه و پیشرفت عنوان کرد: یکی از وظایف نیروهای انقلاب این است که به جوانان میدان بدهند و به کادرسازی نیرو های انقلاب کمک نمایند.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم افزود: برای حل مشکلات باید از تجربیات افراد با سابقه و پیشکسوت و در کنار آن از نیرو های جوان و متخصص استفاده شود.

خسروی، ارتباط بیش از پیش با علما و دلسوزان، نخبگان، صاحب نظران شهر و استفاده از نقطه نظرات آنان برای رفع موانع و مشکلات شهر را تاکید کرد و گفت: تشکیل کارگروه ها و اتاق فکر و برنامه ریزی  یکی از وظایف رئیس دفتر است که می بایست انجام شود.

بیشتر بخوانید   پرداخت مطالبات کارگران در اولویت باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسانه و روابط عمومی اشاره کرد و گفت : توجه به حوزه رسانه و روابط عمومی کار اساسی است که باید فعالیت های انجام شده با صداقت به مردم انعکاس داده شود.

خسروی عنوان کرد: جنگ امروز جنگ رسانه  و ارتباطات است و همه برای بیان مشکلات و عملکرد نیاز به رسانه داریم.

در این مراسم سعید امینی نسب به عنوان رئیس  و مهدی کاظمی فردبه عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه فتر نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

سعید امینی نسب رئیس دفتر نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ازجوانان فعال و انقلابی شهرستان بیرجند است که سابقه خدمت در جهادکشاورزی استان، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف، سازمان بیمه سلامت کشور، مسئول آمار و فناوری بیمه سلامت استان، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها