فاز اول خانه مطبوعات خراسان جنوبی در دهه فجر افتتاح می شود

مديرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبي از افتتاح فاز اول خانه مطبوعات استان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران”، سمانه سالاری صبح امروز در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از پروژه احداث خانه مطبوعات بیرجند اظهار داشت: عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم تا دهه فجر بتوانیم فاز اول آن را افتتاح کنیم.

مديرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: با اعتباری كه از سوي استاندار به خانه مطبوعات استان اختصاص يافته بنا داريم طبقه همكف را با زيربناي ۱۵۰ متر مربع، يك كلاس آموزشي و سالن كنفرانس و يك فضاي كوچك اداري ايجاد كنيم.
وي افزود: براي تكميل ۲ طبقه دیگر به اعتبار نياز داريم و قرار است براي تكميل آن از ظرفيت شهرداري بيرجند و ديگر دستگاه ها و همچنين استانداري كمك بگيريم.
سالاري بیان کرد: اجرای این پروژه از سال ۹۷ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد شروع شده و مجری بخشی از پروژه نیز سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی است.
مديرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبي با بیان اینکه اعتبار هزینه شده توسط بسیج سازندگی در سال ۹۸ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده است افزود: اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه سه میلیارد و ۵۰۰ ریال است.
سالاری یادآور شد: فونداسیون، اسکلت، سقف، والپست‌ها و قسمتی از دیوارهای طبقه اول انجام شده است.
خوش خبر معاون سیاسی استانداری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده گفت: با توجه به اینکه مباحث فرهنگی مورد توجه استاندار است، مشکلات مادی و حمایت‌های این پروژه پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تدارک ۳۴ عنوان برنامه متنوع در مدارس خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها