شکوه سخاوت و مهرورزی؛هزینه عروسی یک زوج جوان طبسی نذر آزادی ۵ زندانی جرایم غیرعمد+عکس

بار دیگر بوستان سخاوت ومودت انسانهای نوعدوست شکوفا شد و با اقدامی ارزشمند و خیرخواهانه یک زوج جوان طبسی، ۵ زندانی جرایم غیرعمد به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش ” پیام خاوران”، حکایت زیبایی از کتاب مهروزی در دوران کرونا ورق خورد وبار دیگر نمونه از یک اقدام شایسته محفل غمبار همشهریانی که چشم بر درب دوخته تا عزیزشان را به آغوش بگیرند رقم خورد.

این بار دفتر این افتخار ماندگار را زکیه عباسیان فارغ التحصیل رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همسرش ثبت کردند. این زوج جوان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هزینه عروسی خود را نذر لبخند کودکانی  که پدرشان درزندان به سر می برند  اختصاص دادند.

این بانوی خیر که در اردوهای جهادی حضور فعال دارد، در خصوص اقدام زیبا و خیرخواهانه خود گفت: از ابتدای ورود به فضای دانشگاه وارد گروه جهادی فاطمه الزهرا شدم و با سفر به مناطق محروم و دیدن وضعیت مردم آن مناطق، راضی به خرج هزینه های گزاف عروسی نشده و با شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از تجمعات،با وجود مخالفت خانواده و اطرافیان تصمیم به این کار خیر گرفتیم.

این زوج جوان که با اقدام ارزشمند خود ۵ زندانی  جرائم غیر عمد را آزاد کرده است درباره این اقدام خدا پسندانه افزود: هزینه خاصی مدنظر نبود اما با طی شدن روند اداری با اهدای ۱۵ میلیون تومان ۵ زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند و تصمیم به ادامه این کار داریم.

وی تصریح کرد: چه خوب است در این زمان که ویروس کرونا شیوع زیادی پیدا کرده، جهت حفظ سلامتی خود و عزیزانمان از برگزاری تجمعات خودداری کنیم و آن را به بعد از نابودی این ویروس منحوس موکول، یا با انجام این اقدامات خداپسندانه شادی را به خانه های هم وطنانمان هدیه کنیم.

بیشتر بخوانید   طرح ضربتی رفع سد معبر در بیرجند آغاز شد

آری بیایید با رواج این ارزشها ، نوعدوستی ،سخاوت وبزرگ منشی را ترویج وتوسعه دهیم…

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها